MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum pot să folosesc serviciul Roaming?

Pentru a putea utiliza telefonul mobil atunci când te afli în altă țară, va trebui mai întâi să te informezi dacă rețeaua Telekom are contract de Roaming semnat cu cel puțin un operator de telefonie mobilă din țara vizitată.

Poți verifica acest lucru astfel:

  • pe website, în funcție de tipul de servicii pe care le ai:
    • pentru abonamente mobile, persoane fizice, aici
    • pentru cartele prepaid, aici
    • pentru abonamente mobile, clienți business, aici
  • într-un magazin/partener comercial Telekom
  • prin apel la Serviciul de Relații cu Clienții.

În cazul în care această primă condiție este îndeplinită, următorul pas va fi să soliciți activarea serviciului Roaming pentru numărul tău.

Cum aflu dacă am serviciul de Roaming activ pentru abonamentul meu?

Poți verifica astfel:

  • direct din contul tău MyAccount
  • prin apel gratuit la 1234, după selectarea limbii, identificarea cu numărul tău de telefon, alege ramura 1
  • prin apel gratuit la *100#, ramura 5

Pentru informații complete, intră aici.

Cum aflu dacă am serviciul de Roaming activ pentru cartela mea?

Serviciul de Roaming este activat automat la înregistrarea cartelei tale, dacă ai achiziționat și activat o ofertă care include acces la serviciul de Roaming. Poți verifica dacă ai opțiunea cu Roaming activa, astfel:

  • direct din MyAccount
  • la 1234 (apel gratuit din rețeaua Telekom)
  • prin apel gratuit la *100#

Pentru informații complete, intră aici.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi