MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Călătorește
în străinătate fără griji

Activezi simplu și rapid o opțiune cu roaming la cartelă.
Știi exact costurile pentru țara în care mergi.

Cauți informații despre roaming la abonament? Intră aici.
Ești client business și vrei informații despre roaming? Intră aici.
Tarife și activare
Roaming în SEE și Global
Grupe Roaming
Tarife per grupe

Simulator roaming

Scrie numele destinației în care vrei să călătorești pentru a afla detalii despre roaming:

Roaming în

Prefix:

Zona Voce și SMS:

Zona Date:

Tarife voce și SMS

  • Apeluri locale în țara vizitată:

  • Apeluri către România:

  • Apeluri către țările din Grupa 0:

  • Apeluri către țările din Grupa 1:

  • Apeluri către alte destinații internaționale:

  • Apeluri către rețele Satelit:

  • Apeluri primite:

  • SMS-uri trimise către numere speciale:

  • SMS-uri trimise către țările din Grupa 0:

  • SMS-uri trimise către țările din Grupa 1:

  • SMS-uri trimise către alte destinații internaționale:

Tarife date (euro/MB)

Tarif date

Opțiune recomandată:

info

Pentru a beneficia de aceste tarife de roaming în țara selectată, poți alege acest abonament:

R12

Bonus: Net Nelimitat la viteza 4G

  • Nelimitat minute și SMS-uri în rețeaua Telekom
  • 1000 minute și SMS-uri naționale, dintre care 150 SMS-uri în roaming Grupa 0
  • 200 minute internaționale mobil din România către Franța, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie, Spania
  • 100 minute/SMS-uri efectuate sau primite în roaming în Moldova, Turcia, Serbia, Elveția
  • 15GB trafic de date național, din care 13.33 GB disponibili în roaming Grupa 0 și 1 GB disponibil în roaming în Moldova, Turcia, Serbia, Elveția

Valabilitate: 28 zile


12€ /lună

TVA inclus

Reîncarcă din MyAccount Vreau oferta

După reîncărcare, activează această opțiune cu roaming din contul tău MyAccount sau prin SMS la numărul 123 cu textul R12. Apoi, activează bonusul Net Nelimitat din MyAccount sau prin SMS gratuit la 888.

Parteneri roaming

Nume partener Inițiere apel Primite apel SMS Date

Vrei să vezi mai multe opțiuni
cu roaming?

Intră aici

Verifică dacă ai activă o opțiune cu roaming din aplicația mobilă MyAccount.

Intră în cont

Rămâi conectat oriunde mergi

Cu serviciul de roaming poți comunica de pe numărul tău de abonat Telekom atunci când ești în străinătate. Poți să suni și să fii sunat, să trimiți și să primești SMS-uri sau să te conectezi la internet prin datele mobile.

Acest serviciu este activat automat la înregistrarea cartelei tale în rețeaua Telekom, dacă ai achiziționat și activat o ofertă care include acces la serviciul de roaming.

Cum activezi roaming la cartelă

Dacă ești în România, poți activa serviciul de roaming prin următoarele metode:
  • Din aplicația mobilă MyAccount Telekom
  • SMS gratuit la 123, cu textul „R12” sau „RT2”, în funcție de extraopțiunea aleasă
  • Apel gratuit la *100# sau la 1234 (Relații cu Clienții)
Dacă ești în străinătate, poți activa serviciul de roaming prin următoarele metode:
  • Din aplicația mobilă MyAccount Telekom
  • SMS gratuit la +40767 626 464, cu textul „R12” sau „RT2”, în funcție de extraopțiunea aleasă
  • Apel gratuit la *100#
Pentru a fi apelat:
  • din România – cel care te apelează formează numărul tău Telekom în format național (076X XXX XXX);
  • din străinătate – cel care te apelează formează numărul tău Telekom în format internațional (+40 76X XXX XXX).

Dacă după 28 de zile de la activarea opțiunii cu roaming ai suficient credit pe cartelă pentru o reactivare, opțiunea se va reactiva automat.
Pentru a apela un număr de telefon din orice țară cu excepția celei vizitate, formează numărul de telefon în format internațional.

Te interesează un abonament cu roaming inclus?

Lasă-ne numărul tău de telefon și te vom contacta în cel mai scurt timp.

Sau sună la 1944

Luni-Vineri: 09:00 - 17:00

Număr de telefon  

Găsește opțiunea cu roaming potrivită în aplicația mobilă MyAccount

Intră în cont

Bine de știut

Cum activez serviciul de roaming?

Începând cu 11.03.2024, vei avea 3 tipuri de acces pentru serviciul de roaming, în funcție de nevoile tale:

  • Acces Roaming Grupa 0 (SEE) - acest serviciu îți oferă posibilitatea de a utiliza serviciile mobile de voce și date doar atunci când te localizezi într-o rețea a unei țări din Grupa 0.
  • Acces Roaming în afara Grupei 0 (non-SEE) - acest serviciu îți oferă posibilitatea de a utiliza serviciile mobile de voce și date doar atunci când te localizezi într-o rețea a unei țări din afara Grupei 0
  • Acces Roaming Non-terestru - acest serviciu îți oferă posibilitatea de a utiliza serviciile mobile de voce și date atunci când te localizezi într-o rețea non-terestră (prin intermediul sistemelor de sateliți de la bordul navelor sau al avioanelor).

La cartelă, accesul la serviciul roaming este activat automat atunci când ai activ planul tarifar cu roaming sau o opțiune cu roaming și sunt active implicit toate cele 3 tipuri de acces: Roaming Grupa 0, Roaming NON Grupa 0 și Roaming NON-TERRESTRIAL.

Atunci când ai activ planul tarifar cu roaming sau o opțiune cu roaming, poți dezactiva oricare dintre cele 3 tipuri de acces la roaming.

Poți modifica aceste setări atunci când ești în țară, astfel:

  • Din contul tău MyAccount
  • Apelând 1234 – ramura „Contul meu, roaming și PUK”
  • Serviciul relații cu clienții:
    • 1234 - număr apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit
    • 0766121234 - număr apelabil din rețelele naționale, la tarif normal

Poți modifica setările accesului în roaming atunci când ești în roaming:

  • Din contul tău MyAccount
  • Cu apel la Serviciul Relații cu Clienții: +40766121234 (dacă ești în roaming în alte țări decât cele din Grupa 0, apelurile efectuate către numărul +40766121234 vor fi taxate ca orice apel către România, la tariful corespunzător zonei de roaming respective)
Servicii disponibile în roaming:
  • Serviciul Mesaje Scrise
  • Serviciul Mesaje Multimedia
  • Verificare credit *134#

Apelarea în Roaming a numerelor scurte de forma (*134#) depinde de posibilităţile tehnice ale operatorului partener în a cărui reţea te afli înregistrat. Pentru a afla ce operatori permit acest tip de apeluri, îţi recomandăm să apelezi Serviciul de Vânzări și Relaţii cu Clienţii.

Cum reîncarc dacă sunt deja în roaming?

Atunci când te afli în Roaming, ai 2 posibilităţi de a efectua o reîncărcare folosind un cod de reîncărcare:

  • tastează direct de pe telefon comanda *135* codul de reîncărcare # urmat de tasta YES/Send. Vei primi o notificare privind reîncărcarea efectuată, noua situaţie a creditului tău la data respectivă şi perioada de valabilitate a acestuia. Această comandă nu este taxată.
  • dacă reţeaua operatorului partener nu permite numere de tipul *135#, reîncărcarea directă nu este posibilă. În aceste situaţii, poţi cere unei persoane aflate în România să-ţi încarce cartela prin intermediul serviciului nostru de Vânzări și Relaţii cu Clienţii. Persoana respectivă trebuie să cumpere o cartelă de reîncărcare, să apeleze Serviciul de Vânzări și Relaţii cu Clienţii, să comunice operatorului codul de 16 cifre de pe cartela de reîncărcare şi să solicite reîncărcarea creditului corespunzător numărului de telefon cu suma de pe cartela de reîncărcare.
Serviciul Bon Voyage

Telekom oferă gratuit clienţilor săi informaţii legate de tarifele corespunzătoare ţărilor în care se află, împreună cu mesajul de întâmpinare, prin intermediul serviciului Bon Voyage SMS. Beneficiezi de acest serviciu odată cu activarea roamingului.

Praguri valorice maxime pentru traficul de date în roaming

Pentru a ține costul în roaming sub control, se activează automat 2 praguri valorice consecutive pentru utilizarea serviciului de date în roaming pentru toți utilizatorii serviciilor preplatite Telekom.

Cele 2 praguri sunt disponibile în toate țările UE și non-UE, în care Telekom are acorduri de roaming active pentru serviciul de date.

Primul prag este setat la valoarea de 50€ credit, astfel:

  • la atingerea valorii de 40€ credit pentru traficul de date efectuat în roaming, se trimite o notificare prin SMS.
  • la atingerea valorii de 50€ credit pentru traficul de date efectuat în roaming se trimite o notificare suplimentară prin SMS, iar accesul la serviciile de date va fi suspendat automat până la data de 1 ale lunii următoare. Dacă doreşti continuarea furnizarii serviciului de date în roaming, trimite un SMS cu textul „CONTINUA50” la numărul + 40768546482 şi poţi folosi serviciul de date în roaming în continuare, până la atingerea următorului prag valoric maxim de 100€.

Al doilea prag este setat la valoarea de 100€ credit, astfel:

  • la atingerea valorii de 80€ credit pentru traficul de date efectuat în roaming credit, se trimite o notificare prin SMS.
  • la atingerea valorii de 100€ credit pentru traficul de date efectuat în roaming se trimite o notificare suplimentară prin SMS, iar accesul la serviciul de date va fi suspendat automat până la data de 1 ale lunii următoare. Dacă doreşti continuarea furnizarii serviciului de date în roaming, trimite un SMS cu textul „CONTINUA100” la numărul + 40768546482 şi poţi folosi serviciul de date în roaming în continuare.
Cum sunt taxate apelurile în roaming?

Atunci când apelezi din țările care fac parte din Grupa 1 către România sau către altă țară din Grupa 1, taxarea se face la secundă, cu un interval inițial de taxare de 30 de secunde/apel.

Atunci când suni din și către țările din Grupele 2-6, taxarea se face la minut.

Atunci când ești sunat în țările din Grupa 1, taxarea se face la secundă, începând cu prima secundă. Pentru țările din celelalte grupe (Grupele 2-6), taxarea se face la minut.

Numerele +40 766 121 234 (relații cu clienții) și +40767.626.464 (informații suplimentare despre roaming și SMS pentru activare oferte cu roaming) sunt gratuite în roaming SEE, inclusiv pentru clienții non-rezidenți în România și pentru clienții cărora li se aplică suprataxa pentru utilizarea cartelei preponderent în roaming SEE/Grupa 0.

Număr de apel pentru informații tarife roaming

Dacă ești în roaming în spațiul Uniunii Europene (fie că ești rezident sau non-rezident în România, fie că ești suprataxat pentru permanent roaming), poți cere informații gratuit despre tarifele corespunzătoare țărilor în care călătorești, printr-un apel la numerele de telefon +4076.762.6464 sau +40766121234.

Dacă eşti în roaming în alte ţări decât cele ale Uniunii Europene, apelurile efectuate către numerele speciale +40767626464 sau +40766121234 vor fi taxate ca şi un apel către România, în conformitate cu tariful corespunzător zonei de roaming respective.

Ce înseamnă roaming accidental?

Dacă te afli pe teritoriul României în apropierea graniţelor cu oricare din ţările vecine - Ungaria, Ucraina, Moldova, Bulgaria sau Serbia - şi ai activ serviciul de roaming, este posibil să te conectezi accidental pe una dintre reţelele de telefonie ale ţării vecine. Acest lucru se întâmplă în cazul în care, pe telefonul tău mobil, selecţia de căutare a reţelei mobile este setată pe modul „Automat”. În aceste cazuri, pentru a evita taxarea conform tarifelor de roaming, îţi sugerăm ca selecţia reţelei pe telefonul tău mobil să fie setată pe modul „Manual”.

Totodată, îţi sugerăm ca, atunci când te afli în apropierea graniţei cu oricare din ţările vecine de mai sus, să verifici periodic afişajul telefonului tău pentru a te asigura că eşti localizat în continuare în reţeaua Telekom şi nu în roaming, în una dintre reţelele partenere ale Telekom.

De asemenea, atunci când călătoreşti în străinătate, te rugăm să verifici periodic că eşti localizat într-o reţea parteneră de roaming a Telekom din ţara pe care o vizitezi, pentru a evita trecerea accidentală în zonele de graniţă, într-o reţea dintr-o ţară vecină celei vizitate de tine, posibil cu tarife de roaming diferite faţă de reţelele din ţara vizitată.

Dacă ai activ planul tarifar cu roaming sau o opțiune cu roaming și te afli pe teritoriul României în apropierea granițelor cu o țară vecină și nu intenționezi să călătorești în afara României, ca atare nu ai nevoie de acces la serviciul roaming, poți dezactiva oricare dintre cele 3 tipuri de acces la roaming pentru a te asigura că nu te te conectezi accidental pe una dintre reţelele de telefonie ale ţării vecine.

Astfel, dacă te afli în apropierea granițelor cu Bulgaria sau Ungaria poți dezactiva Acces Roaming Grupa 0, iar dacă te afli în apropierea granițelor cu Moldova, Serbia sau Ucraina poți dezactiva Acces Roaming NON Grupa 0.

Totodată, în cazul în care călătorești într-o țară din Grupa 0 și vrei să te asiguri că nu te vei înregistra într-o rețea mobilă din afara Grupei 0 (când ești în apropierea granițelor cu o țară din afara Grupei 0), poți dezactiva Acces Roaming NON Grupa 0.

De asemenea, dacă vrei să te asiguri că nu vei utiliza roaming accidental prin înregistrarea într-o rețea non-terestră, poți dezactiva Acces Roaming NON-TERRESTRIAL înainte de a urca la bordul unui avion sau al unei nave.

Poți modifica aceste setări atunci când ești în țară:

  • din contul tău MyAccount
  • cu apel la Serviciul Relații cu Clienții:
    • 1234 - număr apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit
    • 0766121234 - număr apelabil din rețelele naționale, la tarif normal

Poți modifica setările accesului în roaming atunci când ești în roaming:

  • din contul tău MyAccount
  • cu apel la Serviciul Relații cu Clienții: +40766121234 (dacă ești în roaming în alte țări decât cele din Grupa 0, apelurile efectuate către numărul +40766121234 vor fi taxate ca orice apel către România, la tariful corespunzător zonei de roaming respective)
Ce înseamnă utilizarea rezonabilă a serviciului de roaming în SEE - Grupa 0?

Să utilizezi rezonabil serviciul de Roaming înseamnă să folosești beneficiile incluse în ofertă mai mult în țara în care locuiești decât în străinătate.

Pentru a preveni utilizarea abuzivă sau anormală, Telekom poate monitoriza și verifica anumiți indicatori obiectivi pe o perioadă de 4 luni care să determine în ce măsură ai consumat preponderent roaming în Grupa 0 față de beneficiile naționale. Astfel, dacă în această perioadă ai petrecut mai mult timp în străinătate decât pe teritoriul țării în care locuiești, Telekom te poate contacta pentru a clarifica situația.

Vei avea la dispoziție 14 zile în care poți să modifici acest comportament sau să dovedești că ai folosit serviciul de roaming doar pentru călătorii ocazionale. Dacă în aceste 14 zile nu înregistrezi prezență preponderent în țara în care locuiești și nu folosești preponderent beneficiile naționale față de cele în roaming, se va aplica o suprataxă pentru „politica abuzivă” de utilizare a roamingului.

Această suprataxă nu se va aplica dacă ai prezentat dovezi de utilizare a serviciului de roaming doar pentru călătorii periodice în SEE. Este posibil să îți cerem dovezi privind reședința pe teritoriul României sau existența unor legături stabile în România, cum ar fi:

  • prezentarea unor documente valide privind rezidența
  • indicarea unei adrese poștale sau de facturare în România
  • declarație din partea unei instituții superioare de învățământ cu privire la înscrierea la cursuri cu frecvență zilnică
  • dovezi privind desfășurarea raporturilor de muncă cu normă întreagă
  • documente atestând plăți de taxe locale
Cum poți dovedi că nu utilizezi abuziv serviciul de roaming în SEE - Grupa 0?

Poți demonstra că nu utilizezi abuziv serviciul de Roaming în SEE prin modificarea comportamentului de consum, astfel încât într-un interval de 14 zile să se înregistreze fie prezența preponderentă la nivel național, fie trafic național preponderent. Poți proceda astfel și ulterior începerii aplicării suprataxei, caz în care se încetează suprataxarea și va începe un nou interval de monitorizare de 4 luni.

O altă metodă este să ne trimiți anumite documente justificative. Dacă deții astfel de documente prin care poți demonstra șederea temporară în SEE și folosirea ocazională a serviciului roaming în SEE, le poți trimite pe adresa de e-mail permanent_roaming_TKRM@telekom.ro.

Documentele care pot să demonstreze că te afli temporar pe teritoriul statului în cauză (SEE) pot fi:

  • adeverință pentru participare la un schimb de experiență pe o perioadă limitată într-un stat din SEE + carnet de student vizat în România
  • adeverință de la angajator român din care să reiasă delegarea/detașarea la o firmă din spațiul SEE pe o perioadă limitată
  • adeverință medicală din care să reiasă că te afli sub tratament la un spital/clinică din SEE pe o perioadă limitată
  • altele.

Odată cu aceste documente, trebuie să ne trimiți și o copie a cărții de identitate (CI), pe care să-ți exprimi acordul cu privire la furnizarea documentului, alături de data și semnătura ta.

Dacă nu dorești să trimiți o copie a CI, trebuie să menționezi în e-mail următoarele informații: nume, prenume, CNP, serie și număr CI.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi