Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Lasă-ne numărul tău și te vom contacta în cel mai scurt timp.
Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru portarea numărului la Telekom Romania Mobile?
Pentru că numărul tău să poată fi portat este important că SIM-ul să nu fie dezactivat, blocat, declarat furat sau pierdut și să nu mai fie implicat într-un alt proces de portare aflat în derulare.
De ce documente am nevoie pentru a mă porta?
Dacă vrei să te portezi, ai nevoie de următoarele documente: cartela SIM cu numărul pe care vrei să-l portezi, cea mai recentă factură a abonamentului mobil și actul de identitate. Dacă ai o cartelă prepaid și vrei să-ți portezi numărul la un abonament mobil Telekom Romania Mobile, ai nevoie doar de cartela SIM și de actul de identitate.
Unde pot verifica dacă sunt în aria de acoperire?
Poți verifica aria de acoperire a serviciilor Telekom Romania Mobile accesând link-ul acesta.
Pot porta la Telekom Romania Mobile abonamentul altei persoane, pe numele meu?
Nu, portarea se poate face doar de titularul abonamentului, către aceeași persoană.
Dacă mă decid că nu îmi mai doresc portarea, ce trebuie să fac?
Poți anula cererea de portare cel mai târziu cu 24 de ore înainte de momentul stabilit pentru realizarea portarii. În acest sens, este necesar să te prezinți în magazinul unde ai depus cererea de portare , în vederea completării unei cereri de anulare a cererii de portare. În cazul în care cererea de anulare a portarii este formulată ulterior termenului menționat anterior, portarea va fi finalizată.
Pentru telefoanele în rate se percepe dobândă?
Nu, sistemul de rate împarte automat valoarea telefonului în 24 rate pe factură, fără dobândă.
Telefonul este codat în rețeaua Telekom Romania Mobile?
Telefoanele comercializate de noi nu sunt codate în rețeaua Telekom Romania Mobile.
Care este numărul maxim de abonamente pe care îl pot activa?
Poți activa până la cel mult 4 abonamente mobile. Pentru persoane juridice poți contacta un consultant business Telekom Romania Mobile apelând direct numărul de telefon 1933.
Trebuie să plătesc o suma de bani înainte de instalarea serviciilor?
În anumite situații, se poate percepe, înainte de instalarea serviciilor, plata unei sume, sub formă de avans sau depozit.
Depozitul este este suma exprimată în lei, nepurtătoare de dobânda și care poate fi achitată astfel: În magazinele Telekom Romania Mobile, prin ordin de plata în contul bancar: RO62 BUCU 0434 9423 2511 RO04 sau la curier în momentul livrării echipamentului.
Plata în avans este suma exprimată în lei, care se va înregistra că și credit în prima factură emisă după încasare. Plata în avans poate fi efectuată în orice punct de plata al facturilor Telekom Romania Mobile. Indiferent de modalitatea de plata aleasă clientul trebuie să specifice pe ordinul de plata sau operatorului (în cazul în care alege să achite în numerar) că suma achitată reprezintă o plata în avansul pentru codul de abonat specificat pe factură/nou creat.
Ce se întâmplă cu această garanție?
Garanția este returnată clientului după un interval de minim 6 luni, în baza unei solicitări scrise și doar dacă clientul a achitat în termen ultimele 5 facturi emise, în anumite situații se poate percepe înainte de instalare fie o plata în avans a facturilor, fie plata unui depozit.
Ce înseamnă portarea prin curier? Nu mai este nevoie să merg la magazin?
Portarea prin curier se adresează clienților care doresc portarea numerelor prepaid sau postpaid din alți operatori către postpaid Telekom Romania Mobile fără să se mai deplaseze într-un magazin Telekom Romania Mobile.
La ce este nevoie să fiu atent? Cum transmit datele de abonat sau seria Sim?
Vei primi SMS de la numărul 1748 cu textul: “Bună ziua. În vederea avansării procesului de portare va rugăm să răspundeți acestui SMS cu informațiile necesare: codul de abonat în situația în care portati un număr de la abonament, sau seria SIM-ului în cazul în care portati un număr de cartelă prepaid. O zi frumoasă! Echipa Telekom Romania Mobile.” După acest mesaj trebuie să răspunzi la acest SMS completând DOAR codul de abonat sau seria SIM, fără alte caractere.
În cât timp primesc coletul prin curier?
Coletul este livrat în cel mai scurt timp, însă termenul maxim de livrare este de 7 zile lucrătoare.
Trebuie să plătesc o suma de bani înainte de instalarea serviciilor?
În anumite situații, se poate percepe, înainte de instalarea serviciilor, plata unei sume, sub formă de avans sau depozit.
Depozitul este este suma exprimată în lei, nepurtătoare de dobânda și care poate fi achitată astfel: În magazinele Telekom Romania Mobile, prin ordin de plata în contul bancar: RO62 BUCU 0434 9423 2511 RO04 sau la curier în momentul livrării echipamentului.
Plata în avans este suma exprimată în lei, care se va înregistra că și credit în prima factură emisă după încasare. Plata în avans poate fi efectuată în orice punct de plata al facturilor Telekom Romania Mobile. Indiferent de modalitatea de plata aleasă clientul trebuie să specifice pe ordinul de plata sau operatorului (în cazul în care alege să achite în numerar) că suma achitată reprezintă o plata în avansul pentru codul de abonat specificat pe factură/nou creat.
Ce se întâmplă cu această garanție?
Garanția este returnată clientului după un interval de minim 6 luni, în baza unei solicitări scrise și doar dacă clientul a achitat în termen ultimele 5 facturi emise, în anumite situații se poate percepe înainte de instalare fie o plata în avans a facturilor, fie plata unui depozit.