Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!


ALEGE ABONAMENTELE
ALEGE SMARTPHONES

Nelimitat 14

Totul nelimitat national + Smartphone la super oferta
Cat vezi, atat platesti.
  • Nelimitat minute nationale
  • Nelimitat SMS-uri nationale
  • 500 minute internationale Zona SEE si Zona 1
  • Trafic date roaming: 9.4GB

Perioada contractuala: 24 luni

14€ /lună (CU TVA)

Samsung Galaxy A13

inclus

Xiami Note 11

inclus

Nelimitat 14

Totul nelimitat national + Smartphone la super oferta
Cat vezi, atat platesti.
  • Nelimitat minute nationale
  • Nelimitat SMS-uri nationale
  • 500 minute internationale Zona SEE si Zona 1
  • Trafic date roaming: 9.4GB

Perioada contractuala: 24 luni

14€ /lună (CU TVA)

Samsung Galaxy A22 5G

De la 2 Euro/lună

Huavei Nova 9SE

De la 4 Euro/lună

Nelimitat 9

Totul nelimitat national + Google Chromecast 3 inclus.
Sa vezi si pe televizor tot ce vezi pe mobil.
Cat vezi, atat platesti.
  • Nelimitat minute nationale
  • Nelimitat SMS-uri nationale
  • 300 minute internationale Zona SEE si Zona 1
  • Trafic date roaming: 6GB

Perioada contractuala: 24 luni

9€ /lună (CU TVA)

Google Chromecast 3


Vrei sa navighezi în siguranță pe internet?

Alege solutia de securitate complexa Norton Mobile Security si Mobile NetSecurity pentru o securitate crescuta a echipamentelor împotriva virușilor și a furtului de identitate si a conexiunilor de acces la internet mobil utilizand reteaua Telekom Mobile, pentru 1,5 euro/luna (cu TVA).

TEST?

Lasă-ne numărul tău și te vom contacta în cel mai scurt timp.

Sau sună la

1944

Luni-Vineri: 09:00 - 18:00

Număr de telefon  
Detalii ofertă promoțională
  • Noile abonamente “Nelimitat” de la Telekom Mobile impreuna cu Bonusul Net Nelimitat activ ofera beneficii nationale nelimitate (internet, minute si SMS-uri) si sunt disponibile pentru clientii existenti si noi, prin portare, de la serviciul de abonament activ in alta retea, la serviciul de abonament Telekom Mobile, in anumiti termeni si conditii.
  • Serviciile/beneficiile neincluse in abonament se tarifeaza separat conform contractului.
  • Oferta valabila pana la 31.05.2022, cu posibilitate de prelungire.
  • Oferta cu terminal inclus este disponibila la portarea pe abonamentul Nelimitat 14 cu telefonul Samsung Galaxy A13 sau telefonul Xiaomi Note 11 pe perioada contractuala de 24 de luni.
  • Oferta cu terminal in rate este disponibila la portarea pe abonamentul Nelimitat 14 cu telefonul Samsung Galaxy A22 5G sau Huawei Nova 9 SE. Valoarea ratei lunare afișată în Euro este orientativa calculată la un curs de schimb de 5.2 lei. Prețurile telefoanelor sunt stabilite in lei si se vor achita în rate lunare egale pe o durată egală cu perioada contractuală de 24 de luni.
  • Oferta cu dispozitivul Google Chromecast 3 inclus este disponibila la portarea pe abonamentul Nelimitat 9 pe perioada contractuala de 24 de luni.
  • Google Chromecast este un dispozitiv de streaming media ce se conecteaza la portul HDMI al televizorului. Dispozitivul se conecteaza la televizor si vei dispune de emisiunile preferate, filme, muzica, jocuri si multe altele.
  • Google Chromecast functioneaza cu iPhone, iPad, telefoane cu Android, Mac, laptopuri cu Windows si Chromebook.
  • Solutia de securitate complexa este alcatuita din Norton Mobile Security si Mobile NetSecurity. Solutia poate fi activata prin trimiterea unui SMS cu textul “A Security” la numarul 277. Prima luna de la activare este gratuita, apoi pretul este de numai 1,5 euro/luna (TVA inclus).
  • Mobile NetSecurity este o soluție ce protejează conexiunea de date mobile pentru device-urile mobile utilizate în reteaua Telekom Mobile. Pentru apararea impotriva amenintarilor online este necesara repornirea telefonului.
  • Norton Mobile Security oferă acces la serviciile aplicaţiei mobile "Norton Mobile Security", aplicatie care poate fi descarcata din Google Play sau App Store.
  • Solutia de securitate se poate dezactiva oricand prin SMS cu textul “D Security” la 277 de pe numarul tau.
  • Pentru toate abonamentele, minutele/SMS-urile nationale incluse se pot folosi si în Roaming SEE (Spatiul Economic European). Minutele si SMS-urile nationale incluse în abonamente se folosesc atât national cât si în retea.
  • Zonele si destinatiile pentru apelurile internationale incluse în abonament se regasesc aici. Beneficiile incluse in Roaming Global aferente abonamentelor sunt disponibile in Grupa 7 de voce si SMS si Grupa 6 de date si se regasesc detaliate in sectiunea Roaming.
  • Telekom Romania Mobile are dreptul să suspende serviciile în cazul generării de trafic artificial sau a unui volum de trafic care nu putea fi realizat în condițiile unei utilizări normale a serviciilor și conform Termenilor Generali de utilizare a serviciilor.
  • Există posibilitatea solicitării plății unui avans la achiziționarea produselor. Avansul se percepe în funcție de vechimea în rețea, valoarea abonamentului precum și solvabilitatea clientului.
  • Toate preturile contin TVA.
  • BONUS Net Nelimitat
    • Trafic de date nelimitat, la viteza 4G și o lățime de banda de 1,5 Mbps care asigură o rezoluție de maxim 480p/calitate DVD pentru conținutul de video streaming.
    • Bonusul Net Nelimitat se acordă automat și gratuit, la semnarea sau reinnoirea unui contract pe 12/ 24 de luni și vei beneficia de el pe toata perioada contractuală, atât timp cât abonamentul este menținut activ.
    • Atât timp cât bonusul Net Nelimitat este activ, traficul efectuat după consumarea datelor mobile incluse in abonament și/sau opțiunea de date activă și/sau alte bonus-uri nu se tarifează.
    • Ca urmare a dezactivării bonusului Net Nelimitat, după consumarea datelor mobile incluse în abonament și/sau opțiunea de date activă și/sau alte bonus-uri, traficul de date se va tarifa cu tariful standard menționat în Contract.
Alte detalii
  • Pentru ca numărul tău să poată fi portat este important ca SIM-ul să nu fie dezactivat, blocat, declarat furat sau pierdut şi să nu mai fie implicat într-un alt proces de portare aflat în derulare.
  • Cand soliciti portarea unui abonament de mobil vei fi ținut la curent pe parcursul procesului de portare.
  • Poti anula cererea de portare cel mai târziu cu 24 de ore înainte de momentul stabilit pentru realizarea portarii. În acest sens, este necesar sa te prezinti in magazinul unde ai depus cererea de portare , în vederea completarii unei cereri de anulare a cererii de portare. In cazul in care cererea de anulare a portarii este formulata ulterior termenului mentionat anterior, portarea va fi finalizata.
  • Pentru mai multe detalii accesează Ghidul Utilizatorului sau vino în oricare din magazinele noastre.
Întrebări frecvente

Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru portarea numărului la Telekom Romania Mobile?

Pentru că numărul tău să poată fi portat este important că SIM-ul să nu fie dezactivat, blocat, declarat furat sau pierdut și să nu mai fie implicat într-un alt proces de portare aflat în derulare.

De ce documente am nevoie pentru a mă porta?
Dacă vrei să te portezi, ai nevoie de următoarele documente: cartela SIM cu numărul pe care vrei să-l portezi, cea mai recentă factură a abonamentului mobil și actul de identitate. Dacă ai o cartelă prepaid și vrei să-ți portezi numărul la un abonament mobil Telekom Romania Mobile, ai nevoie doar de cartela SIM și de actul de identitate.

Unde pot verifica dacă sunt în aria de acoperire?

Poți verifica aria de acoperire a serviciilor Telekom Romania Mobile accesând link-ul acesta.

Pot porta la Telekom Romania Mobile abonamentul altei persoane, pe numele meu?
Nu, portarea se poate face doar de titularul abonamentului, către aceeași persoană.

Dacă mă decid că nu îmi mai doresc portarea, ce trebuie să fac?

Poți anula cererea de portare cel mai târziu cu 24 de ore înainte de momentul stabilit pentru realizarea portarii. În acest sens, este necesar să te prezinți în magazinul unde ai depus cererea de portare , în vederea completării unei cereri de anulare a cererii de portare. În cazul în care cererea de anulare a portarii este formulată ulterior termenului menționat anterior, portarea va fi finalizată.

Pentru telefoanele în rate se percepe dobândă?
Nu, sistemul de rate împarte automat valoarea telefonului în 24 rate pe factură, fără dobândă.

Telefonul este codat în rețeaua Telekom Romania Mobile?
Telefoanele comercializate de noi nu sunt codate în rețeaua Telekom Romania Mobile.

Care este numărul maxim de abonamente pe care îl pot activa?
Poți activa până la cel mult 4 abonamente mobile. Pentru persoane juridice poți contacta un consultant business Telekom Romania Mobile apelând direct numărul de telefon 1933.

Trebuie să plătesc o suma de bani înainte de instalarea serviciilor?

În anumite situații, se poate percepe, înainte de instalarea serviciilor, plata unei sume, sub formă de avans sau depozit.

Depozitul este este suma exprimată în lei, nepurtătoare de dobânda și care poate fi achitată astfel: În magazinele Telekom Romania Mobile, prin ordin de plata în contul bancar: RO62 BUCU 0434 9423 2511 RO04 sau la curier în momentul livrării echipamentului.

Plata în avans este suma exprimată în lei, care se va înregistra că și credit în prima factură emisă după încasare. Plata în avans poate fi efectuată în orice punct de plata al facturilor Telekom Romania Mobile. Indiferent de modalitatea de plata aleasă clientul trebuie să specifice pe ordinul de plata sau operatorului (în cazul în care alege să achite în numerar) că suma achitată reprezintă o plata în avansul pentru codul de abonat specificat pe factură/nou creat.

Ce se întâmplă cu această garanție?

Garanția este returnată clientului după un interval de minim 6 luni, în baza unei solicitări scrise și doar dacă clientul a achitat în termen ultimele 5 facturi emise, în anumite situații se poate percepe înainte de instalare fie o plata în avans a facturilor, fie plata unui depozit.

Portare prin curier

Ce înseamnă portarea prin curier? Nu mai este nevoie să merg la magazin?

Portarea prin curier se adresează clienților care doresc portarea numerelor prepaid sau postpaid din alți operatori către postpaid Telekom Romania Mobile fără să se mai deplaseze într-un magazin Telekom Romania Mobile.

La ce este nevoie să fiu atent? Cum transmit datele de abonat sau seria Sim?

Vei primi SMS de la numărul 1748 cu textul: “Bună ziua. În vederea avansării procesului de portare va rugăm să răspundeți acestui SMS cu informațiile necesare: codul de abonat în situația în care portati un număr de la abonament, sau seria SIM-ului în cazul în care portati un număr de cartelă prepaid. O zi frumoasă! Echipa Telekom Romania Mobile.” După acest mesaj trebuie să răspunzi la acest SMS completând DOAR codul de abonat sau seria SIM, fără alte caractere.

În cât timp primesc coletul prin curier?

Coletul este livrat în cel mai scurt timp, însă termenul maxim de livrare este de 7 zile lucrătoare.

Trebuie să plătesc o suma de bani înainte de instalarea serviciilor?

În anumite situații, se poate percepe, înainte de instalarea serviciilor, plata unei sume, sub formă de avans sau depozit.

Depozitul este este suma exprimată în lei, nepurtătoare de dobânda și care poate fi achitată astfel: În magazinele Telekom Romania Mobile, prin ordin de plata în contul bancar: RO62 BUCU 0434 9423 2511 RO04 sau la curier în momentul livrării echipamentului.

Plata în avans este suma exprimată în lei, care se va înregistra că și credit în prima factură emisă după încasare. Plata în avans poate fi efectuată în orice punct de plata al facturilor Telekom Romania Mobile. Indiferent de modalitatea de plata aleasă clientul trebuie să specifice pe ordinul de plata sau operatorului (în cazul în care alege să achite în numerar) că suma achitată reprezintă o plata în avansul pentru codul de abonat specificat pe factură/nou creat.

Ce se întâmplă cu această garanție?

Garanția este returnată clientului după un interval de minim 6 luni, în baza unei solicitări scrise și doar dacă clientul a achitat în termen ultimele 5 facturi emise, în anumite situații se poate percepe înainte de instalare fie o plata în avans a facturilor, fie plata unui depozit.

TU NE LAȘI NUMĂRUL
NOI VENIM CU SUPER-OFERTA

 

Am citit și sunt de acord cuTermenii și condițiile, precum și cu politica de prelucrare a datelor personale.

Am citit și sunt de acord cuTermenii și condițiile, precum și cu politica de prelucrare a datelor personale.

Sunt de acord să primesc oferte în scop de marketing din partea Telekom Romania.

Descoperă aplicația mobilă MyAccount.

Ai acces rapid la serviciile tale.

Hai în lumea Magenta!

Vrei să fii primul care află despre cele mai noi oferte Telekom, tombole cu premii super-cool și alte promoții? Lasă-ne adresa de e-mail și te anunțăm!

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Portează-te la Telekom în 3 pași!

1: Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi: