Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Pentru a veni în sprijinul tău, Telekom Romania îți pune la dispoziție mai multe modalități de plată a facturii pentru serviciile mobile Telekom Romania Mobile Communication S.A.. Acestea sunt:
Poți verifica oricând ultimele tale facturi de servicii mobile Telekom în secțiunea „Factura mea” din aplicație. În plus, le poți plăti foarte ușor direct din MyAccount, fără drumuri la magazin!
Plata se poate efectua atât prin numerar, cât şi prin card bancar.
Dacă ai cont bancar deschis la una dintre băncile de mai sus, marcate pe coloana
Debit Direct, poţi semna un contract prin care împuterniceşti banca să facă plata
facturii tale, în mod automat, la data scadentă, fără comision.
La Garanti Bank, ING Bank și Raiffeisen Bank te poți înrola și on-line.
Pentru ca plata să poată fi alocată contului tău, te rugăm să menţionezi codul de client și numărul de factură (doar caractere numerice) pe ordinul de plată. Conturile bancare în care poţi face plata facturii Telekom Romania Mobile Communications S.A. sunt următoarele:
Mobilpay Wallet - aplicaţie disponibilă posesorilor de carduri Visa şi Mastercard
*Plăţile prin ordin de plată pot fi purtătoare de comisioane bancare.
Beneficiezi de internet-banking şi mobile-banking la partenerii care oferă aceste
servicii.