MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum activez serviciul roaming pentru abonamentul meu?

Începând cu 11.03.2024, vei avea 3 tipuri de acces pentru serviciul de roaming, în funcție de nevoile tale:

  • Acces Roaming Grupa 0 (SEE): poți utiliza serviciille mobile de voce și date doar atunci când te conectezi la o rețea a unei țări din Grupa 0
  • Acces Roaming în afara Grupei 0 (non-SEE): poți utiliza serviciile mobile de voce și date doar atunci când te conectezi la o rețea a unei țări din afara Grupei 0
  • Acces Roaming Non-terestru: utiliza serviciille mobile de voce și date doar atunci când te conectezi la o rețea non-terestră (prin intermediul sistemelor de sateliți de la bordul navelor sau al avioanelor)

Dacă dorești să călătorești într-o țară din Grupa 0 (SEE) și ai un abonament cu acces la roaming, nu este nevoie să faci nimic, deoarece Serviciul Roaming SEE este deja preactivat, automat, și vei putea folosi resursele naţionale incluse în abonamentul tău şi în roaming, în Spaţiul Economic European (SEE).

Dacă însă dorești să călătorești într-o țară din afara Grupei 0 (non-SEE), atunci trebuie să îți activezi Accesul în roaming în afara Grupei 0 (non SEE).

Pentru persoane fizice, activarea serviciului roaming pentru un abonament Telekom se poate face:

  • direct din MyAccount
  • la 1234 (apel gratuit din rețeaua Telekom), după selectarea limbii, identificarea cu numărul tău de telefon, alege ramura 1. Pentru confirmarea activarii Serivicului Roaming va fi necesara introducerea parolei de acces la Serviciile Selfcare (în caz ca nu ai schimbat parola, aceasta este formată din ultimele 6 cifre ale codului numeric personal al titularului contractului)
  • prin apel gratuit la *100#, ramura 5, Roaming/Internațional

Mai multe detalii despre roaming la abonament pentru persoane fizice găsești aici.

Pentru clienți business, activarea serviciului roaming pentru un abonament Telekom se poate face:

  • direct din MyAccount
  • la 1933 Serviciul Relații Clienți business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele), după selectarea limbii, identificarea cu numărul tău de telefon, alege ramura 1

Mai multe detalii despre roaming la abonament pentru persoane fizice găsești aici.

Dacă planul tău tarifar nu include serviciul de Roaming, va fi necesar să optezi pentru un alt plan tarifar, care să ofere acces la serviciul de Roaming.

Activarea serviciului este gratuită, dar Telekom își rezerva dreptul de a solicita în anumite situații, constituirea unor garanții suplimentare pentru serviciile Internațional și Roaming.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi