MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Ai 5 metode prin care poți reîncărca o cartelă

Indiferent de metoda aleasă, vom trimite un SMS de confirmare pe ambele numere de telefon – pe cel de abonament, de pe care s-a făcut reîncărcarea și pe cel de cartelă, care a fost reîncărcat.

Metode de reîncărcare prin telefon
Apelează 1234 și urmează indicațiile care ți se transmit

Pentru început, introdu parola asociată abonamentului tău mobil. De obicei, parola este formată din ultimele 6 cifre ale CNP-ului tău (Codul Numeric Personal), dacă nu ai solicitat până atunci modificarea parolei.

După finalizarea tranzacției, vei primi confirmarea reîncărcării prin SMS, pe numărul tău de abonament.

Apelează *100# și urmează pașii indicați în meniu

Prima dată, alege opțiunea „Reîncarcă” din meniul afișat. Apoi, introdu parola asociată abonamentului tău mobil.

De obicei, parola este formată din ultimele 6 cifre ale CNP-ului tău (Codul Numeric Personal), dacă nu ai solicitat până atunci modificarea parolei.

Apelează numărul rapid *444*valoareCredit*nu
mărTelefon#

Direct de pe numărul tău de abonament, formezi și apelezi numărul mai sus menționat.

De exemplu, dacă vrei să reîncarci numărul de telefon 07xxxxxxxx cu suma de 5€, formează direct *444*5*07xxxxxxxx# și apelează.

Metode de reîncărcare online
Reîncarcă din contul
tău MyAccount

Intră în cont și vei găsi opțiunea de „Reîncărcare cartelă” în meniu. Introdu numărul de telefon și valoarea cu care vrei să-l reîncarci, apoi alege metoda de plată.

Poți plăti cu cardul, pe loc, sau poți alege ca în fiecare lună să reîncarci automat cartela, cu suma specificată, și să regăsești acea sumă pe factura ta de abonament mobil.

Reîncarcă de pe
website-ul nostru

Mergi la secțiunea „Cartelă” din meniul site-ului nostru și alege opțiunea „Reîncarcă aici”. Te vom redirecționa automat către pagina de reîncărcare online, unde vei introduce numărul de telefon pe care dorești să-l reîncarci și valoarea creditului în euro.

Apoi, completează datele de facturare, urmate de datele cardului. Dacă ești client business, va fi necesar să completezi câteva date de facturare suplimentare.

Cum modifici parola asociată abonamentului tău

Dacă ești client
persoană fizică

Parola inițială asociată abonamentului tău, numită și parolă SelfCare, este formată din ultimele 6 cifre ale CNP-ului (Codul Numeric Personal).

Dacă vrei să schimbi această parolă, ai 2 variante:

apelezi 1234 și urmezi instrucțiunile

apelezi numărul rapid *444*parola_veche*parola_nouă*parola_nouă#

Dacă ești client
business

Pentru a reîncărca o cartelă Telekom de pe abonamentul tău business, este necesar ca parola SelfCare să fie deja activă. Poți solicita mai multe informații despre parola ta SelfCare prin apel la 1933, Serviciul Relații Clienți Business.

Pentru a schimba parola SelfCare inițială, tot ce trebuie să faci este să:

apelezi numărul rapid *444*parola_veche*parola_nouă*parola_nouă#

Bine de știut

Costă în plus dacă reîncarc o cartelă de pe abonament?

Serviciul de reîncărcare cartelă de pe abonament este gratuit pentru toți clienții Telekom, atât persoane fizice, cât și clienți business.

Vei plăti doar valoarea creditului cu care vrei să reîncarci, la care se adaugă TVA-ul. Suma respectivă se va regăsi inclusă în următoarea factură care ți se va emite.

Care sunt valorile minime și maxime de reîncărcare?

Valoarea minimă de reîncărcare este de 1€, iar valoarea maximă este de 20€. Astfel, poți reîncărca o cartelă prepaid cu orice valoare întreagă cuprinsă între acestea două. Trebuie să știi că valoarea maximă de reîncărcare diferă și depinde de:


  • valoarea facturilor Telekom precedente (media facturilor per cont abonat) – pe parcursul unei luni, la fiecare accesare a serviciului de reîncărcare, ți se va comunica valoarea maximă cu care poți reîncărca contul unui utilizator de cartelă prepaid.
  • vechimea în rețea, în calitate de abonat – dacă ești abonat nou în rețea, valoarea totală a reîncărcărilor disponibile într-o perioadă de facturare va fi de 3€, în primele 4 luni de contract; valoarea totală a reîncărcărilor admise va crește începând cu a cincea lună, în funcție și de media facturilor precedente.

Fiecare abonat Telekom poate realiza cel mult 10 reîncărcări într-o perioadă de facturare.

Vezi mai jos valorile disponibile pentru reîncărcare, bonusurile aferente, perioada de valabilitate și perioada de grație pentru fiecare în parte:

Valoarea creditului ce poate fi transferat de către abonat (fără TVA)* Bonusul la reîncărcare primit de utilizatorul cartelei Telekom (EUR) Valabilitatea creditului (perioada activă a creditului reîncărcat) Perioada de grație a creditului reîncărcat
1€ Fără bonus 7 zile 1 lună
2€ Fără bonus 14 zile 1 lună
3€ Fără bonus 31 zile 180 zile
4€ 50 minute + 50 SMS în rețeaua Telekom* 31 zile 180 zile
5€ - 9€ 50 minute + 50 SMS în rețeaua Telekom* 60 zile 330 zile
10€ 50 minute + 50 SMS în rețeaua Telekom* 60 zile 330 zile
20€ 50 minute + 50 SMS în rețeaua Telekom* 120 zile 270 zile
Cum știu că reîncărcarea s-a realizat cu succes?

După ce reîncărcarea se efectuează cu succes, vom trimite un SMS de confirmare pe ambele numere de telefon - atât pe numărul abonatului Telekom care efectuează reîncărcarea de pe abonament, cât și pe numărul de cartelă, beneficiarul reîncărcării.

Beneficiarul cartelei Telekom care a fost reîncărcată de pe abonament va primi, prin intermediul acestui serviciu, creditul egal cu valoarea reîncărcată, dar și bonusul aferent valorii respective.

În ce situații nu se poate realiza reîncărcarea cartelei de pe abonament?

Există 2 situații în care nu se poate realiza reîncărcarea:

  • dacă numerele de telefon sunt suspendate, atât al abonatului Telekom, cât și al utilizatorului cartelei prepaid
  • dacă balanța creditului curent de pe cartelă, la care se adaugă valoarea reîncărcată, depășește 300€

Pentru a realiza cu succes reîncărcarea unei cartele Telekom, este nevoie ca atât abonatul Telekom, cât și utilizatorul cartelei prepaid să aibă numere de telefon active.

Dacă numerele de telefon sunt suspendate, atunci procesul va fi restricționat.

Dacă reîncărcarea nu a fost posibilă din unul din motivele enumerate mai sus, atunci abonatul Telekom va primi un SMS de notificare.

Cum activez reîncărcarea lunară automată?

Poți activa gratuit serviciul de reîncărcare cartelă de pe abonament în mod automat, în fiecare lună.

Dacă ești client persoană fizică, pentru activarea serviciului apelează 1234. Va fi nevoie să spui parola asociată abonamentului tău. Dacă nu ai schimbat-o, aceasta este formată din ultimele 6 cifre din CNP.

Dacă ești client business, apelează 1933 pentru activarea serviciului.

Cum dezactivez reîncărcarea lunară automată?

Poți solicita dezactivarea serviciului prin apel la 1234 dacă ești client persoană fizică sau la 1933 dacă ești client business.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi