Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Mesageria Vocală Telekom îți permite să fii în contact permanent cu cei care te apelează în timp ce telefonul tău este închis sau nu te afli în aria de acoperire, când nu dorești să răspunzi, când ești angajat într-o conversatie și nu dorești să o întrerupi.
Acest serviciu îți oferă posibilitatea de a primi:
De asemenea, poți redirecționa toate apelurile către Mesageria Vocală. În acest caz toate apelurile vor fi redirecționate către căsuța vocală chiar și atunci când telefonul tău este deschis. Vei fi notificat, printr-un mesaj text (SMS) despre mesajele noi din căsuța vocală. Poți primi în căsuța ta vocală până la 30 de mesaje vocale și mesaje fax cu o durată de până la 3 minute. Mesajele neascultate vor fi păstrate în căsuța ta vocală 5 zile.
Inițializarea căsuței vocale
Pentru a putea accesa căsuța ta vocală trebuie mai întâi să o inițializezi.
Poți verifica direct în contul tău MyAccount dacă ești eligibil pentru activarea căsuței vocale, în secțiunea „Voce mobil - Servicii”.
Sau apelează 177 de pe propriul telefon mobil și urmează instrucțiunile. Va trebui să îți alegi o parolă ușor de memorat, formată din 4 cifre, să-ți înregistrezi numele și un mesaj de salut cu propria voce. Poți modifica aceste setări oricând dorești.
Accesarea casutei vocale
Pentru a accesa căsuța vocală ai două opțiuni:
1. de pe telefonul tău mobil:
2. de la un alt telefon - fix sau mobil din orice rețea:
Dacă ești în roaming, primirea mesajelor în Mesageria Vocală este taxată cumulativ ca un apel primit și ca un apel internațional către România în momentul în care este ascultat mesajul.
Începând cu 31 august 2010, primirea de mesaje în căsuța vocală când ești în roaming într-o țară a Uniunii Europene a fost înlocuită cu primirea gratuită a unui SMS conținând numărul de telefon al apelantului. Pentru țările din afara Uniunii Europene, mesajele primite în căsuța vocală sunt tarifate conform politicii comerciale a Telekom.
ÎnapoiTe-a ajutat acest răspuns?