MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Pot să închei un abonament cu numărul de telefon pe care îl am la cartela Telekom?

Poți trece oricând dorești la orice abonament Telekom, păstrându-ți numărul de telefon și beneficiind de oferta valabilă pentru noile abonamente.

Condiții:

  • Cartela Telekom trebuie să fie activă.

Trebuie să mai știi că:

  • Dacă în momentul transferului la abonament ai credit rămas neconsumat, acesta este transferat la abonament, în limita a 50 Euro plus TVA și este postat sub formă de reducere pe prima factură emisă;
  • Dacă ai opțiuni active, acestea se pierd;
  • Serviciile activate pe cartelele Telekom se vor dezactiva automat (de exemplu roaming sau acces internațional), de aceea, în momentul activării abonamentului va trebui să precizezi ce servicii dorești să ți se activeze.

Ai mai multe opțiuni pentru a solicita încheierea unui abonament Telekom cu păstrarea numărului de telefon:

  • Intră pe această pagină și alege abonamentul dorit, iar un reprezentant Telekom te va contacta în scurt timp;
  • Intră pe această pagină dacă vrei să parcurgi procesul dedicat online pentru migrare de la cartelă la abonament.
  • Prezintă-te la unul din magazinele Telekom sau la oricare partener comercial Telekom. Trebuie să ai la tine:
    • Cartela Telekom al cărei număr de telefon dorești să îl păstrezi pe noul abonament;
    • Actele/documentele necesare încheierii contractului de abonament.
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi