MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Care este statusul cererii mele de portare?

La modificarea statusului unei cereri de portare vei fi informat prin SMS pe numărul portat.

De asemenea, poți apela Serviciul de Relații cu Clienții Telekom la 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 1933 Serviciul Relații Clienți business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele) sau la magazinul unde s-a făcut cererea de portare.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi