Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Ce este serviciul Self Care și care este parola Self Care?

Serviciul Self Care reprezintă un serviciu gratuit de auto-administrare a contului, disponibil prin diverse canale (MyAccount, meniul robotic de la 1234 sau la *100#) și îți permite efectuarea unor acțiuni sau aflarea unor informații legate de contul tău cum ar fi:

  • afli informații legate de ultima factură emisă
  • confirmi sau amâni plata unei facturi
  • activezi/ dezactivezi servicii cum ar fi serviciul de roaming
  • afli codul PUK al unui abonament
  • efectuezi o reîncărcare a unei cartele preplătite Telekom direct de pe abonament

Pentru clienții persoane fizice, servicii cu abonament, parola de acces la serviciile Self Care este formată inițial din ultimele 6 cifre ale codului numeric personal al titularului contractului de abonament.

Pentru clienții business, servicii cu abonament, parola este generată automat, pentru fiecare număr de telefon, în urma transmiterii unei cereri de acces la serviciile Self Care de către reprezentantul legal al societății.

Modificarea parolei Self Care se poate face din meniul robotic 1234 sau prin tastarea comenzii *444*parola veche*parola noua*parola noua#OK, direct de pe telefonul mobil.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi