Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Ai mai multe modalități prin care ne poți trimite cererea de reziliere:
Pentru persoane fizice: dacă dorești să reziliezi un contract pentru care a expirat perioada contractuală, completează cererea* de reziliere și:
În cazul care perioada contractuală minimă nu a expirat, va fi necesar să achiți o taxă de încetare a contractului înainte de termen. Pentru detalii sună la 1234.
Pentru clienți business: dacă dorești să reziliezi un contract pentru care a expirat perioada contractuală, completează cererea* de reziliere și trimite-o prin formularul de contact, selectând „Informații comerciale”. Este necesar ca cererea să fie semnată și ștampilată de către reprezentantul legal (inclusiv cu numele și prenumele în clar) și să fie menționate datele de identificare ale companiei, precum și serviciul pentru care se dorește rezilierea.
În cazul care perioada contractuală minimă nu a expirat, va fi necesar să achiți o taxă de încetare a contractului înainte de termen. Pentru detalii sună la 1933 sau contacteaza managerul de cont, dacă ai unul (datele de contact se regăsesc în factura de servicii Telekom).
Pentru persoane fizice: Formular cerere desființare servicii
Pentru clienți business: Formulare
Serviciile vor rămâne funcționale încă 30 de zile de la data înregistrării cererii; pe perioada celor 30 de zile ele pot fi utilizate în continuare. Închiderea efectivă se va procesa după preavizul de 30 de zile.
Dacă achiți debitul/debitele restante de pe cont în maximum 60 de zile de la data deconectării din rețea, reactivarea numărului/numerelor de telefon se va face automat în minim 48 de ore lucrătoare.
Poți verifica statusul cererii tale de reziliere astfel:
Te-a ajutat acest răspuns?