MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Ce trebuie să fac în cazul în care doresc rezilierea contractului?

Ai mai multe modalități prin care ne poți trimite cererea de reziliere:

Pentru persoane fizice: dacă dorești să reziliezi un contract pentru care a expirat perioada contractuală, completează cererea* de reziliere și:

În cazul care perioada contractuală minimă nu a expirat, va fi necesar să achiți o taxă de încetare a contractului înainte de termen. Pentru detalii sună la 1234.

Pentru clienți business: dacă dorești să reziliezi un contract pentru care a expirat perioada contractuală, completează cererea* de reziliere și trimite-o prin formularul de contact, selectând „Informații comerciale”. Este necesar ca cererea să fie semnată și ștampilată de către reprezentantul legal (inclusiv cu numele și prenumele în clar) și să fie menționate datele de identificare ale companiei, precum și serviciul pentru care se dorește rezilierea.

În cazul care perioada contractuală minimă nu a expirat, va fi necesar să achiți o taxă de încetare a contractului înainte de termen. Pentru detalii sună la 1933 sau contacteaza managerul de cont, dacă ai unul (datele de contact se regăsesc în factura de servicii Telekom).

Pentru persoane fizice: Formular cerere desființare servicii

Pentru clienți business: Formulare

Serviciile vor rămâne funcționale încă 30 de zile de la data înregistrării cererii; pe perioada celor 30 de zile ele pot fi utilizate în continuare. Închiderea efectivă se va procesa după preavizul de 30 de zile.

Dacă achiți debitul/debitele restante de pe cont în maximum 60 de zile de la data deconectării din rețea, reactivarea numărului/numerelor de telefon se va face automat în minim 48 de ore lucrătoare.

Poți verifica statusul cererii tale de reziliere astfel:

  • pentru persoane fizice: în contul tău MyAccount, secțiunea Asistență sau apelează 1234 (apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit) sau 0766121234 (tarif standard), după selectarea limbii, identifică-te cu numărul tău de telefon, alege ramura 1;
  • pentru clienți business: apelează 1933 (tarif standard).
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi