MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum pot reîncărca o cartelă preplătită Telekom de pe contul meu de abonat?

Pentru a reîncărca o cartela preplătită Telekom utilizând abonamentul tău, ai la dispoziție următoarele posibilități:

  • Reîncarci folosind contul tău MyAccount: intră în cont și vei găsi opțiunea de „Reîncărcare cartela” în meniu. Odată introdus numărul de telefon și aleasă valoarea pe care vrei să o reîncarci, va trebui să selectezi metoda de plată. Poți plăti cu cardul, pe loc, sau poți alege ca în fiecare luna să reîncarci automat cartela, cu suma specificata, și să găsești acea sumă pe factura ta de abonament mobil.
  • Reîncarci de pe website-ul nostru: În secțiunea „Servicii mobile” de pe website, selectează „Reîncărcare cartela”. Vei fi automat redirecționat către o pagina unde va trebui să introduci numărul de telefon pe care vrei să-l reîncarci și valoarea (in euro). Ulterior, va trebui să completezi datele de facturare (pentru clienți business, mai sunt câteva date de facturare în plus de completat) și datele cardului
  • Apelezi 1234 de la abonamentul tău Telekom și parcurgi pașii indicați de robotul nostru. Selectează limba meniului robotic și introdu numărul tău de abonament. Apoi apasă tasta 4 “Pentru a reîncărca o cartela preplătită Telekom“. Va trebui să introduci parola asociată abonamentului tău mobil. Aceasta este formată, de regulă, din ultimele 6 cifre din CNP (Cod Numeric Personal), în cazul în care nu ai cerut, până la acel moment, modificarea parolei.
    După ce tranzacția s-a finalizat, vei primi confirmarea reîncărcării prin SMS, pe numărul tău de abonament.
  • Apelezi *100# de pe numărul tău de abonament și urmează instrucțiunile afișate pe ecranul telefonului.Pentru a reîncărca o cartela preplătită alege opțiunea „Reincarca” din meniul afișat. Va trebui să introduci parola asociată abonamentului tău mobil. Aceasta este formată, de regulă, din ultimele 6 cifre din CNP (Cod Numeric Personal), în cazul în care nu ai cerut, până la acel moment, modificarea parolei.
  • Direct de pe numărul tău de abonament, tastează secvența *444*valoarea reîncărcată*07xxxxxxxx(numărul de telefon al utilizatorului de cartela Telekom pentru care se va face reîncărcarea) #, iar pentru confirmarea reîncărcării tastează *444*parola selfcare#. Spre exemplu, dacă vrei să reîncarci numărul de telefon 07xxxxxxxx cu suma de 5€, va trebui să formezi *444*5*07xxxxxxxx#.

Indiferent de metoda pe care o alegi, trebuie să știi că vom trimite un SMS de confirmare atât pe numărul de abonament de pe care se face reîncărcarea, cât și pe numărul de cartela care a fost reîncărcat.

Pentru modificarea parolei de acces la serviciile selfcare tastează secvența:

*444*parola veche*parola noua*parola noua#

Pentru a putea efectua reîncărcarea unei cartele Telekom de la abonamentul tău este necesar să fi activat anterior parola de acces la serviciile selfcare.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi