MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Ce este serviciul "Reîncarcă de oriunde"?

Serviciul "Reîncarcă de oriunde" se adresează atât utilizatorilor Telekom (cartela preplătită sau abonament), cât și utilizatorilor altor rețele de telefonie fixă sau mobilă care doresc să reîncarce o cartelă Telekom. Serviciul oferă posibilitatea reîncărcării unei cartele Telekom indiferent de locul în care se află utilizatorul acesteia sau de momentul în care se dorește reîncărcarea, pe baza codului de reîncărcare Telekom.

Utilizarea serviciului presupune apelarea numărului 0766 135 135 din orice rețea națională și/sau internațională, chiar și din roaming. Apelurile la 0766135135 efectuate de utilizatorii Telekom (cu exceptia celor din roaming) sunt gratuite și tarifate standard pentru apelurile din alte rețele.

Pentru detalii accesați Reîncarcă de oriunde

Acum poți să reîncarci din orice rețea o cartelă Telekom apelând 0766 135135 sau *100# sau 1234, indiferent dacă este cartela ta sau a prietenilor tăi!

Cum poți reîncărca?

  • din contul tău MyAccount, secțiunea „Reîncărcare”
  • fără autentificare, din pagina de Reîncărcare
  • Apelează *100# sau 1234 din rețeaua Telekom sau 0766 135135 sau, din orice rețea națională și internațional și urmează instrucțiunile . Apelurile sunt: gratuite pentru utilizatorii Telekom (cu excepția apelurilor din roaming) tarifate la tarifele standard pentru apelarea din alte rețele.
    • După apel, introdu numărul Cartelei Telekom pe care dorești să-l reîncarci în formatul 076xxxxxxx (ex.: 0766123456), urmat de codul de reîncărcare (16 cifre). Codul de reîncărcare se obține de pe Cartela Valorică sau prin Reîncărcarea Electronică.
    • După validarea reîncărcării, beneficiarul acesteia primește prin SMS detalii despre reîncărcare. Sună la 0766 135 135 pentru detalii!

Alte informații:

Valorile cu care poți să reîncarci Cartela Telekom apelând 0766 135135, *100# sau 1234 sunt aceleași cu cele utilizate la reîncărcarea prin Cartele Valorice sau Reîncărcarea Electronică.

Valoarea reîncărcată se adaugă creditului existent.

Perioada de valabilitate a contului reîncărcat este dată de maximul dintre perioada de valabilitate oferită de valoarea reîncărcată și perioada de valabilitate existentă a contului (ex: dacă înainte de reîncărcare valabilitatea contului reîncărcat era mai mare atunci ea rămâne neschimbată).

În cazul în care contul reîncărcat este în perioada de grație, perioada de valabilitate este dată de perioada de valabilitate oferită de valoarea reîncărcată. Perioada de grație urmează perioadei de valabilitate până la împlinirea a 13 luni.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi