MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum pot redirecționa un apel din meniul telefonului?

Serviciul Redirecționarea Apelurilor îți oferă posibilitatea să redirectionezi apelurile primite către orice număr de telefon fix sau mobil sau către propria căsuță vocală, în următoarele situații:

  • când nu poți răspunde
  • când telefonul sună ocupat:
  • când telefonul este închis sau în afara ariei de acoperire
  • necondiționat, pentru toate apelurile primite

Folosind acest serviciu, apelantul plătește o convorbire normală către telefonul tău, iar tu vei plăti costul apelului efectuat de la numărul tău către numărul ce primește redirecționările tale. Redirecționarea către Mesageria Vocală este gratuită.

Activarea și dezactivarea serviciului Redirecționarea Apelurilor

  • Când nu poți răspunde
    • Activarea serviciului: formează **61* numărul de telefon #, apasa tasta de apelare
    • Dezactivarea serviciului: formează ## 61#, apasa tasta de apelare
    • Verificare status: Formeaza *# 61#, Apasă tasta de apelare
  • Când telefonul tău sună ocupat
    • Activarea serviciului: formează **67* numărul de telefon #, apasa tasta de apelare
    • Dezactivarea serviciului: formează ## 67#, apasa tasta de apelare
    • Verificare status: formează *# 67#, apasa tasta de apelare
  • Când telefonul tău este închis sau nu te afli în aria de acoperire
    • Activarea serviciului: formează **62* numărul de telefon #, apasa tasta de apelare
    • Dezactivarea serviciului: formează ## 62#, apasa tasta de apelare
    • Verificare status: formează *# 62#, apasa tasta de apelare
  • Necondiționat, pentru toate apelurile primite
    • Activarea serviciului: formează **21* numărul de telefon #, apasa tasta de apelare
    • Dezactivarea serviciului: formează ## 21#, apasa tasta de apelare
    • Verificare status: formează *# 21#, apasa tasta de apelare

Dezactivarea tuturor redirecționărilor, inclusiv a redirecționărilor către un alt număr de telefon se realizează prin tastarea următorului cod: ##002# și tasta de apelare, direct de la telefonul mobil.

Indiferent de tipul redirecționării, aceasta se poate face doar către numere naționale.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi