Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Pragul pentru utilizarea serviciului de date în roaming se activează automat pentru toți utilizatorii Telekom și este disponibil în toate țările EU și non-UE, în care Telekom are acorduri de roaming active pentru serviciul de Date.
Pentru toți utilizatorii Telekom se activează automat 2 praguri valorice, dacă nu și-au exprimat în prealabil opțiunea pentru dezactivarea acestui serviciu.
Primul prag este setat la valoarea de 50 Euro, astfel:
La atingerea pragului valoric temporar de 100 Euro, clientul are din nou posibilitatea de a continua să facă trafic de date în roaming, trecând la al doilea prag temporar în roaming, de data aceasta prag nelimitat (cu asumarea întregului cost adițional cu traficul de date în roaming)
Activare și dezactivare prag de roaming
Activarea pentru clienții care nu beneficiază de acest serviciu se poate face din contul MyAccount, secțiunea „Setări Servicii” sau prin SMS la 0768 546 482 (0768LIMITA) cu textul "A LR" sau prin apel la 1234.
Dezactivarea serviciului se face din contul MyAccount, secțiunea „Setări Servicii” sau prin SMS la 0768 546 482 (0768LIMITA) cu textul "D LR“.
Numărul folosit pentru notificarea clientului, dar și pentru răspunsul său atunci când utilizează 100% din prag aferent traficului de date este 0768 546 482 (0768LIMITA). Toate SMS-urile transmise către acest număr sunt gratuite indiferent de locația clientului (în țară sau în roaming). Nu sunt permise apelurile către numărul 0768 546 482 (0768LIMITA). Mesajul recepționat de apelant este: "Numărul nu este în serviciu".
Poți face următoarele acțiuni:
În cazul în care vei solicita utilizarea serviciului de date după depășirea pragului, serviciul de date va fi reactivat, nefiind necesara vreo notificare în acest sens. Începând cu următorul ciclu de facturare, pragul de trafic de date va fi reactivat și va avea aceleași caracteristici.
Dacă nu răspunzi mesajului de notificare, traficul de date nu va mai fi posibil până la emiterea următoarei facturi. Începând cu următorul ciclu de facturare, serviciul de date va fi din nou disponibil, iar pragul de trafic de date va fi reactivat și va avea aceleași caracteristici.
Dacă s-a atins pragul pentru utilizarea servicilor de date în roaming, serviciul de date a fost suspendat și nu ai ales să continue, pentru ciclul de facturare respectiv, utilizarea serviciilor de date, reactivarea serviciului de date după întoarcerea în România se va face doar la solicitarea ta, din MyAccount, prin SMS gratuit către numărul 639 conținând textul "A DATE" sau prin intermediul Serviciului de Relații cu Clienții.
Dacă utilizezi mai multe numere de telefon pentru care dorești dezactivarea pragului, poți trimite o cerere scrisă în care să menționezi numerele pentru care dorești acest lucru.
ÎnapoiTe-a ajutat acest răspuns?