MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Ce reprezintă pragul de date în roaming?

Pragul pentru utilizarea serviciului de date în roaming se activează automat pentru toți utilizatorii Telekom și este disponibil în toate țările EU și non-UE, în care Telekom are acorduri de roaming active pentru serviciul de Date.

Pentru toți utilizatorii Telekom se activează automat 2 praguri valorice, dacă nu și-au exprimat în prealabil opțiunea pentru dezactivarea acestui serviciu.

Primul prag este setat la valoarea de 50 Euro, astfel:

  • la atingerea valorii de 40 Euro pentru traficul de date efectuat în roaming se trimite o notificare prin SMS
  • la atingerea valorii de 50 Euro pentru traficul de date efectuat în roaming se trimite o notificare suplimentară prin SMS, iar accesul la serviciile de date va fi suspendat automat până la următoarea dată de facturare.
  • Dacă se dorește continuarea furnizării serviciului de date în roaming, clientul trebuie să trimită un SMS cu textul „CONTINUA” la numărul +40768546482 și poate folosi serviciul de date în roaming în continuare, până la atingerea următorului prag valoric maxim de 100 euro.

La atingerea pragului valoric temporar de 100 Euro, clientul are din nou posibilitatea de a continua să facă trafic de date în roaming, trecând la al doilea prag temporar în roaming, de data aceasta prag nelimitat (cu asumarea întregului cost adițional cu traficul de date în roaming)

Activare și dezactivare prag de roaming

Activarea pentru clienții care nu beneficiază de acest serviciu se poate face din contul MyAccount, secțiunea „Setări Servicii” sau prin SMS la 0768 546 482 (0768LIMITA) cu textul "A LR" sau prin apel la 1234.

Dezactivarea serviciului se face din contul MyAccount, secțiunea „Setări Servicii” sau prin SMS la 0768 546 482 (0768LIMITA) cu textul "D LR“.

Numărul folosit pentru notificarea clientului, dar și pentru răspunsul său atunci când utilizează 100% din prag aferent traficului de date este 0768 546 482 (0768LIMITA). Toate SMS-urile transmise către acest număr sunt gratuite indiferent de locația clientului (în țară sau în roaming). Nu sunt permise apelurile către numărul 0768 546 482 (0768LIMITA). Mesajul recepționat de apelant este: "Numărul nu este în serviciu".

Poți face următoarele acțiuni:

  • dezactivarea serviciului: din MyAccount sau prin SMS la 0768 546 482 cu textul "D LR"
  • activarea serviciului (pentru clienții care nu beneficiază de acest serviciu): din MyAccount sau prin SMS la 0768 546 482 cu textul "A LR"
  • dacă ai consumat 100% din pragul aferent traficului de date pentru contul tău și dorești reactivarea serviciului: din MyAccount sau prin SMS la 0768 546 482 cu textul "continua"
  • activarea notificării la atingerea a 80% din traficul de date transmite: din MyAccount sau prin SMS la 0768 546 482 cu textul "A 80"
  • dezactivarea notificării la atingerea a 80% din traficul de date transmite: din MyAccount sau prin SMS la 0768 546 482 cu textul "D 80"

În cazul în care vei solicita utilizarea serviciului de date după depășirea pragului, serviciul de date va fi reactivat, nefiind necesara vreo notificare în acest sens. Începând cu următorul ciclu de facturare, pragul de trafic de date va fi reactivat și va avea aceleași caracteristici.

Dacă nu răspunzi mesajului de notificare, traficul de date nu va mai fi posibil până la emiterea următoarei facturi. Începând cu următorul ciclu de facturare, serviciul de date va fi din nou disponibil, iar pragul de trafic de date va fi reactivat și va avea aceleași caracteristici.

Dacă s-a atins pragul pentru utilizarea servicilor de date în roaming, serviciul de date a fost suspendat și nu ai ales să continue, pentru ciclul de facturare respectiv, utilizarea serviciilor de date, reactivarea serviciului de date după întoarcerea în România se va face doar la solicitarea ta, din MyAccount, prin SMS gratuit către numărul 639 conținând textul "A DATE" sau prin intermediul Serviciului de Relații cu Clienții.

Dacă utilizezi mai multe numere de telefon pentru care dorești dezactivarea pragului, poți trimite o cerere scrisă în care să menționezi numerele pentru care dorești acest lucru.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi