Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Portare prin curier

Ce înseamnă portarea prin curier? Nu mai este nevoie să merg la magazin?

Portarea prin curier se adresează clienților care doresc portarea numerelor prepaid (cartelă) sau postpaid (abonament mobil) din alți operatori către postpaid Telekom, fără să se mai deplaseze într-un magazin Telekom.

Poți solicita portarea accesând site-ul https://mobile.telekom.ro sau sunând la 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 1933 Serviciul Relații Clienți Business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele).

Vei primi un SMS de la numărul 1748 cu textul: “Buna ziua. În vederea avansarii procesului de portare vă rugăm să răspundeți acestui SMS cu informațiile necesare: codul de abonat în situația în care portați un număr de la abonament, sau seria SIM-ului în cazul în care portați un număr de cartela prepaid.” Trebuie să răspunzi la acest SMS completand DOAR codul de abonat sau seria SIM, fără alte caractere.

După acceptarea cererii, coletul va fi livrat în cel mai scurt timp, până la maximum 7 zile lucrătoare.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi