Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Portare nefinalizată

Ce se întâmplă dacă procesul de portare nu este finalizat în timp util?

Cererea de portare este anulată și vei fi informat prin SMS. Dacă dorești în continuare portarea este necesar să completezi o nouă Cerere de portare la un magazin Telekom sau sunând la 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 1933 Serviciul Relații Clienți business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele).

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi