Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Notificare apel pierdut

Ce este serviciul Notificare Apeluri Pierdute și cum îl pot utiliza?

Serviciul Notificare Apeluri Pierdute îți oferă informații printr-un mesaj text (SMS) privind apelurile primite:

  • în timp ce telefonul tău este închis sau când te afli în afara ariei de acoperire.
  • când ești angajat într-o conversatie și telefonul sună ocupat și nu ai activ serviciul de apel în așteptare.

Mesajul text (SMS) va conține numărul de telefon al apelantului, numărul apelurilor, data și ora celui mai recent apel. Dacă numărul și numele apelantului sunt înregistrate în agenda telefonului tău, mesajul text va conține de asemenea și numele apelantului.

Acest serviciu poate fi activat prin următoarele metode:

  • din MyAccount, atât din contul web, cât și din aplicația mobilă
  • apelând serviciul Relații cu Clienții
  • tastând următoarele coduri de rețea:
    • când nu poți răspunde: **61*178#
    • când telefonul sună ocupat: **67*178#
    • când telefonul este închis sau în afara ariei de acoperire: **62*178#
    • necondiționat, pentru toate apelurile primite: **21*178#

Dezactivarea serviciului și implicit a tuturor redirecționărilor, inclusiv a redirecționărilor către un alt număr de telefon se realizează prin tastarea următorului cod: ##002# și tasta de apelare, direct de la telefonul mobil.

De asemenea, serviciul Notificare Apeluri Pierdute poate fi activat sau dezactivat apelând Serviciul Relații cu Clienții Telekom.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi