Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Înlocuire SIM abonament

Cum pot să-mi înlocuiesc cartela SIM a abonamentului meu mobil în cazul în care a fost furată / pierdută / deteriorată?

Toți clienții pot efectua 1 înlocuire de SIM gratuită într-un an contractual, după 12 luni, indiferent de perioada contractuală, fără condiția reînnoirii contractului.

Solicită la cel mai apropiat magazin Telekom sau partener comercial înlocuirea cartelei SIM. Taxa percepută pentru înlocuirea cartelei SIM este de 2.38 euro (TVA inclus) și se achită în magazin.

În cazul în care soliciți înlocuirea din cauza defectării vechiului SIM, pe lângă documentele menționate este necesar să prezinți și SIM-ul deteriorat. Documentele necesare sunt:

  • Pentru persoană fizică: cartea/buletinul de identitate (este necesar ca ultima factura să fie achitata)
  • Pentru client business: cartea/buletinul de identitate al persoanei împuternicite
  • Formularul de înlocuire cartela SIM (disponibil în magazin)
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi