Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Înlocuire SIM 3G cu SIM 4G

Cum pot înlocui SIM-ul meu 3G?

Dacă utilizezi un SIM 3G (compatibil cu tehnologiile 2G și 3G), îți punem la dispoziție gratuit un SIM 4G (compatibil cu tehnologiile 2G, 3G și 4G), astfel încât să te bucuri de acces la internet de mare viteză prin rețeaua 4G.

Poți merge în cel mai apropiat magazin Telekom sau magazin partener pentru a solicita înlocuirea gratuită a SIM-ului tău.

În cazul în care ai primit prin poștă noul SIM, este necesar să accesezi secțiunea MyAccount și să parcurgi pașii următori:

  • Accesează secțiunea “Administrare cont”, apoi selectează secțiunea “Servicii MyAccount”
  • Alege categoria “Schimbare SIM”
  • În cazul în care ai mai multe numere de telefon în contul tău, alege-l cu atenție pe cel pentru care dorești să efectuezi schimbarea de SIM
  • În căsuța “Serie SIM nouă” vei introduce seria cartelei SIM 4G pe care ai primit-o prin curier, care se regăsește pe spatele acesteia – este un număr de forma: 8940xxxxxxxxxxxxxxxx
  • Validează cerința ta prin apăsarea butonului “Înlocuiește cartela SIM”
  • În momentul în care vei constata că nu mai ai semnal pe SIM-ul folosit în prezent, te rugăm să înlocuiești SIM-ul vechi din telefon cu noul tău SIM 4G
  • Este necesar să activezi noul SIM 4G introducând codul PIN pe care îl vei regăsi pe suportul de carton al cartelei SIM 4G pe care ai primit-o prin curier
  • După ce ai activat noul SIM 4G, te vei putea bucura în continuare de serviciile Telekom, fără a mai fi necesare alte acțiuni suplimentare.
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi