MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum aflu informații despre gratuitățile rămase, costul suplimentar și minutele disponibile pentru abonamentul meu?

Prin serviciul Info Cost poți să afli, cu titlu orientativ, cât ai consumat din abonamentul sau extraopțiunile tale.

Fie că este vorba de minutele naționale oferite de abonamentul tău Telekom sau de extraopțiunile de voce, SMS și respectiv internet, te poți informa despre numărul minutelor naționale sau Telekom rămase, mesajele scrise de care dispui până la următoarea data de facturare sau traficul de date rămas de efectuat, exprimat în KB.

Serviciul poate fi interogat prin una dintre următoarele metode:

  • contul tău MyAccount
  • mesaj gratuit, trimis la numărul 1515
  • tastarea pe telefon a secventei *151# urmată de tasta de apel
  • tastarea pe telefon a secventei *100# urmată de tasta de apel
  • suni la 1234, te identifici cu numărul de telefon pentru care dorești informația și apoi selectezi Plăti, Facturi și Info Cost

Accesul la serviciul Info Cost (mesajele scrise trimise la 1515, apelurile către *100# sau *151# sau 1234), cât și mesajele scrise primite nu sunt taxate. Clienții aflați în străinătate și având serviciul roaming activat pot accesa serviciul Info Cost gratuit, apelând *100# sau *151#.

Disponibilitate

Serviciul Info Cost este disponibil pentru toți utilizatorii de abonamente Telekom, 24/24 ore. În cazul abonamentelor noi activate, serviciul devine funcțional după emiterea primei facturi. În cazul modificărilor aduse abonamentului, serviciul devine funcțional după emiterea următoarei facturi.

Cum funcționează

Pentru a beneficia de acest serviciu, trebuie să apelezi *100# sau *151# sau să trimiți un mesaj scris (care nu trebuie să conțină text) la numărul 1515, direct de pe telefonul tău Telekom. În câteva secunde, vei primi informațiile solicitate printr-un un mesaj scris care apare direct pe ecranul telefonului tău.

Sau poți apela 1234. În acest caz informația îți va fi comunicată verbal.

Informația oferită de Serviciul Info cost apeluri este valabilă la data și ora menționate la începutul mesajului (scris sau verbal).

Informațiile prezentate în acest mesaj au caracter orientativ și reprezintă volumul de minute, mesaje scrise sau KB, rămase disponibile până la data de facturare. Informația furnizata de acest serviciu conține numai apelurile și SMS-urile taxabile și nu furnizează informații referitoare la apelurile și SMS-urile netaxabile.

Atentie! Pot exista întârzieri între momentul efectuării apelurilor și momentul actualizării informațiilor prezentate în mesaj.

Mentiune: Acest serviciu are caracter orientativ. Numai factura de servicii Telekom furnizează detalii despre minutele utilizate, numărul de SMS-uri, traficul de date și de asemenea, costurile adiționale pentru întreaga perioadă de facturare.

Mai poți afla informații despre beneficiile disponibile în abonamentul tău, astfel:

  • prin intermediul contului MyAccount din website, în condițiile în care ai creat un cont de acces la acest serviciu)
  • din aplicația mobilă MyAccount, pe care o poți descărca de aici
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi