Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Imposibilitate trimitere mesaje

Nu pot să trimit mesaje de pe telefonul meu. Ce trebuie să verific?

În cazul în care nu poți trimite mesaje (SMS), poți face următoarele verificări:

  • Verifică numărul centrului de mesaje. Acesta este pentru rețeaua Telekom: +40766000510.
  • Verifică dacă formatul mesajului este "text".
  • Este numărul către care dorești transmiterea mesajului corect? Dacă transmiți mesajul către un număr internațional, asigură-te ca exista încheiat un acord de interconectare cu operatorul respectiv.
  • Verifică dacă ai activat barari pentru expedierea de mesaje.
  • Dacă ești utilizator de cartela preplătită, verifica dacă ai credit suficient sau mesaje gratuite rămase.
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi