Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Când devin eligibil pentru prelungirea contractului?

Un client devine eligibil pentru oferta de retenție în următoarele condiții:

  • În ultimele 6 luni de contract: Poți reînnoi abonamentul mobil cu unul de aceeași valoare lunară sau cu o valoare mai mare.
  • În ultimele 3 luni de contract: Poți reînnoi abonamentul mobil cu unul de aceeași valoare lunară sau cu o valoare mai mare. În plus, poți adăuga un telefon în rate sau la preț redus.
  • După expirarea contractului: Poți reînnoi abonamentul mobil cu unul de aceeași valoare lunară, cu o valoare mai mică sau mai mare. În plus, poți adăuga un telefon în rate sau la preț redus.

Poți afla mai multe detalii despre reînnoirea abonamentului aici. Iar dacă vrei să vezi ofertele disponibile, poți vizita această pagină.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi