MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Reînnoiește abonamentul și bucură-te de super beneficii

Nelimitat NET + MINUTE + SMS
Smartphone-uri la prețuri avantajoase

Ce înseamnă să-ți reînnoiești abonamentul?

Simplu, înseamnă să-ți prelungești abonamentul mobil pe o perioadă de 24 de luni. Poți alege același abonament pe care l-ai avut până acum sau unul diferit.

La reînnoire, poți opta pentru abonament cu telefon la reducere sau plătit în rate lunare egale.

Când poți face o reînnoire de abonament

Există 3 situații în care poți face reînnoirea unui abonament mobil activ, în funcție de durata rămasă din perioada contractuală.

În ultimele 6 luni de contract

Poți reînnoi abonamentul mobil cu unul de aceeași valoare lunară sau cu o valoare mai mare.

În ultimele 3 luni de contract

Poți reînnoi abonamentul mobil cu unul de aceeași valoare lunară sau cu o valoare mai mare. În plus, poți adăuga un telefon în rate sau la preț redus.

După expirarea contractului

Poți reînnoi abonamentul mobil cu unul de aceeași valoare lunară, cu o valoare mai mică sau mai mare. În plus, poți adăuga un telefon în rate sau la preț redus.

Cum poți face o reînnoire de abonament

Mai întâi, alegi varianta de reînnoire dorită: doar abonament mobil, reînnoire cu telefon la preț redus și plătit integral sau reînnoire cu telefon în rate.
Apoi, urmezi pașii necesari pentru activarea ofertei, detaliați mai jos.

Reînnoire abonament
Reînnoire cu telefon la preț redus
Reînnoire cu telefon în rate
  Tutorial video  
Tutorial video Cum îmi pot reînnoi abonamentul?

Cum știi dacă ești în perioada de eligibilitate pentru reînnoirea abonamentului

Află simplu și rapid, din aplicația MyAccount

Găsește opțiunea „Reînnoire abonament” din pagina Sumar profil și apasă butonul „Vezi detalii”.

În pagina următoare, vei vedea dacă numărul tău este în perioada de eligibilitate și vei putea alege oferta de reînnoire preferată.

Administrează-ți serviciile simplu și rapid, din aplicația mobilă MyAccount.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi