Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Activare abonament: client business

Ce documente îmi sunt necesare pentru activarea unui abonament client business?

Documentele necesare pentru un client business sunt diferite în funcție de tipul acesteia, în funcție de persoana care o reprezintă, astfel:

Reprezentant legal:

  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului
  • Statut și Contract de societate / Act Constitutiv / Certificat Constatator
  • Document de identitate pentru cetățean român: BI / CI
  • Document de identitate pentru cetățean străin: pașaport / carte de identitate pentru cetățean străin dintr-o țară membră U.E./ permis de ședere/ permis de muncă
  • Ștampila societății
  • Act adițional - se solicită în cazul în care au intervenit modificări în actele societății, ce privesc: reprezentantul legal, denumirea firmei, sediul social, capitalul social, cesiuni acțiuni/părți sociale, administrator etc.

Împuternicit:

  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului
  • Statut și Contract de societate / Act Constitutiv / Certificat Constatator
  • Document de identitate pentru cetățean român: BI / CI
  • Document de identitate pentru cetățean străin: pașaport / carte de Identitate pentru cetățean străin dintr-o țară membră U.E./ permis de sedere/ permis de munca
  • Împuternicire cu antetul și ștampila societății
  • Ștampila societății
  • Act adițional - se solicită în cazul în care au intervenit modificări în actele societății, ce privesc: reprezentantul legal, denumirea firmei, sediul social, capitalul social, cesiuni acțiuni/părți sociale, administrator etc.

Pentru Persoane Fizice Autorizate (PFA) documentele sunt:

  • Autorizație de funcționare
  • Buletin / Carte de Identitate
  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului
  • Document de spațiu
  • Ștampila societății

Documentele vor fi prezentate în original, copie legalizată, duplicate ale documentelor originale emise de aceleași autorități emitente.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi