Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Cum pot folosi serviciul "Contactează-mă"?

Ia legătura cu prietenii tăi chiar și atunci când nu mai ai suficient credit pentru a efectua un apel în rețea! În fiecare zi poți trimite o notificare gratuită către orice utilizator Telekom prin care să-i transmiți să te sune înapoi.

Pentru a trimite această notificare trebuie să apelezi de pe telefonul tău *100# sau *111*076xxxxxxx#, unde 076xxxxxxx este numărul Telekom către care dorești să fie trimisă notificarea.

Utilizatorul Telekom către care trimiți această notificare va primi un mesaj text (SMS) prin care este anunțat că vrei să te sune.

Poți utiliza acest serviciu numai dacă ești în perioada de valabilitate a creditului, dar nu ai credit suficient pentru a realiza un apel național. În fiecare zi beneficiezi de o notificare gratuită.

Serviciul este disponibil atât pe teritoriul României cât și în roaming în funcție de caracteristicile tehnice ale rețelei pe care o folosești.

Nota: În roaming apelurile primite se taxeaza. Utilizatorul Telekom către care vei trimite notificarea nu va putea să te contacteze atunci când te afli în roaming în afara Grupei 0

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi