MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

La ce servicii am acces când nu mai am valabilitate pentru creditul de pe cartelă?

Perioada de valabilitate a cartelei se poate prelungi printr-o reîncărcare (cu cartela valorica, reîncărcare electronică, reîncărcarea directă) sau folosind serviciul Adaugă Valabilitate.

În momentul în care creditul de pe cartelă a expirat poți recepționa apeluri și SMS-uri și poți utiliza serviciile de Self Care 1234 sau *100#, fără posibilitatea de a lua legătura cu un operator Telekom. Dacă dorești să ne contactezi în această perioada poți folosi formularul de contact sau poți apela 1234 de pe un alt număr de telefon.

Dacă perioada de grație a expirat fără a se prelungi perioada de valabilitate a cartelei, numărul va fi deconectat din rețeaua Telekom.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi