MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum pot reîncărca dacă sunt pe teritoriul altei țări?

Reîncărcarea cartelei când te afli în străinătate se poate realiza prin:

  • Secțiunea „Reîncarcă” din MyAccount web, de aici
  • Tastarea: *135* codul de reîncărcare# urmată de tasta yes/send, dacă detii un cod de reîncărcare, pe care îl obții de pe Cartela Valorică sau prin Reîncărcarea Electronică
  • Apelarea numărului +40766135135 apel taxabil din orice rețea internațională sau din roaming. Introdu numărul cartelei Telekom pe care dorești să-l reîncarci în formatul 076xxxxxxx (ex.: 0766123456), urmat de codul de reîncărcare (16 cifre). Codul de reîncărcare se obține de pe Cartela Valorică sau prin Reîncărcarea Electronică. După validarea reîncărcării, vei recepționa printr-un SMS detalii despre reîncărcare
  • Prin contul webcare al cartelei tale Telekom, tab-ul Reîncărcare și apoi Reîncarcă contul tău
  • Prin reîncărcarea de pe abonament (abonamentul trebuie să se afle pe teritoriul României)
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi