Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Trimite SMS la 123 cu textul „D”.
Dacă solicitarea de dezactivare se face în primele 24 de ore de la activarea opțiunii (înainte de a consuma vreun beneficiu din opțiune sau de a achizitiona alte produse cu extra beneficii care se adaugă la opțiune), dezactivarea se face pe loc și se va returna creditul aferent opțiunii dezactivate.
Dezactivarea (automată sau la cerere) se va aplica după expirarea perioadei de valabilitate de 30 de zile a opțiunii, dacă solicitarea nu se face în primele 24 de ore de la activarea opțiunii în cauză sau dacă au fost activate alte produse cu extra beneficii.
Te rugăm să ai în vedere ca dezactivarea opțiunii se va produce cu o zi înainte de următoarea data la care aceasta ar fi trebuit să se reactiveze automat, nu la data la care a fost înregistrată cererea de dezactivare.
Dacă dorești activarea unei alte opțiuni în timp ce deja ai opțiune activa, nu este necesar să soliciți dezactivarea în prealabil. În momentul activării opțiunii noi, cea veche se va dezactiva automat, cu pierderea beneficiilor neconsumate.
Dacă nu mai ai valabilitate pentru creditul de pe cartelă și vrei să dezactivezi opțiunea pe care o ai activă pe cont sau nu dorești ca aceasta să se reactiveze automat, poți suna de pe orice alt număr de telefon la Serviciul de Relații cu Clienții să soliciți această dezactivare. Sau o poți dezactiva chiar tu din contul tău MyAccount.
ÎnapoiTe-a ajutat acest răspuns?