MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum procedez dacă am pierdut SIM-ul abonamentului sau cartelei?

Dacă ai pierdut sau ți-a fost furat telefonul cu abonamentul sau cartela prepaid Telekom, este foarte important să blochezi cât mai rapid cartela SIM. Pentru asta, ai la dispoziție următoarele metode:

  • din contul tău web MyAccount la secțiunea Administrare cont> Servicii MyAccount> Restrictionare apeluri.
  • contactezi Serviciul de Relații cu Clienții cât mai repede posibil pentru a suspenda respectivul abonament sau cartela, prin apel la:
    • Serviciul Relații Clienți persoane fizice: 1234 (apel gratuit din rețeaua Telekom), 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif standard din alte rețele)
    • Serviciul Relații Clienți Business: 1933 (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarif standard din alte rețele).

Astfel poți evita eventuale costuri nedorite prin blocarea cartelei sau abonamentului pierdut / furat.

Dacă ulterior blocării ai recuperat abonamentul / cartela, poți solicita deblocarea din contul tău MyAccount sau prin contactarea Serviciului de Relații cu Clienții. În caz contrar, va fi necesar să te adresezi oricărui magazin Telekom sau partener comercial autorizat pentru efectuarea unei înlocuiri a SIM-ului pierdut.

Înlocuire cartelă SIM

Solicită la cel mai apropiat magazin Telekom sau partener comercial înlocuirea cartelei SIM. Taxa percepută pentru înlocuirea cartelei SIM este de 2.38 euro (TVA inclus) și se achită în magazin.

Documentele necesare sunt:

  • Cartea de identitate
  • Datele de identificare ale cartelei
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi