Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Dacă ai pierdut sau ți-a fost furat telefonul cu abonamentul sau cartela prepaid Telekom, este foarte important să blochezi cât mai rapid cartela SIM. Pentru asta, ai la dispoziție următoarele metode:
Astfel poți evita eventuale costuri nedorite prin blocarea cartelei sau abonamentului pierdut / furat.
Dacă ulterior blocării ai recuperat abonamentul / cartela, poți solicita deblocarea din contul tău MyAccount sau prin contactarea Serviciului de Relații cu Clienții. În caz contrar, va fi necesar să te adresezi oricărui magazin Telekom sau partener comercial autorizat pentru efectuarea unei înlocuiri a SIM-ului pierdut.
Înlocuire cartelă SIM
Solicită la cel mai apropiat magazin Telekom sau partener comercial înlocuirea cartelei SIM. Taxa percepută pentru înlocuirea cartelei SIM este de 2.38 euro (TVA inclus) și se achită în magazin.
Documentele necesare sunt:
Te-a ajutat acest răspuns?