MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Ce este serviciul Apel în Așteptare și cum îl pot activa?

În timp ce ești angajat într-o convorbire telefonică, serviciul Apel în Așteptare îți dă posibilitatea să fii anunțat, printr-un semnal sonor însoțit de o notificare pe ecranul telefonului, că ai un nou apel telefonic.

Serviciul Apel Reținut pe Linie îți oferă posibilitatea de a lăsa primul apel în așteptare pentru a răspunde celui de-al doilea. Poți alterna cele două apeluri de câte ori dorești.

Serviciul Apel în Așteptare:

  • Poate fi activat:
    • din MyAccount, atât din contul web, cât și din aplicația mobilă
    • formând codul *43# urmat de tasta de apelare.
  • Poate fi dezactivat:
    • din MyAccount, atât din contul web, cât și din aplicația mobilă
    • formând codul #43# urmat de tasta de apelare.
  • Poți verifica starea acestui serviciu:
    • din MyAccount, atât din contul web, cât și din aplicația mobilă
    • formând codul *#43# urmat de tasta de apelare.

Cu Serviciul Apel Reținut pe Linie:

  • Poți întrerupe temporar primul apel pentru a răspunde celui de-al doilea apăsând tasta 1 urmată de tasta de apelare.
  • Poți respinge al doilea apel, în timp ce ești angajat într-o altă convorbire, apăsând tasta 0 urmată de tasta de apelare.
  • Poți alterna două apeluri apăsând tasta 2 urmată de tasta de apelare.
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi