Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Autentificarea în MyAccount

Cu ce trebuie să mă autentific în MyAccount?

Autentificarea se face în exclusivitate pe bază de adresa e-mail + parolă, atât în cazul clienților cu conturi personale, cât și în cazul clienților business.

Nu se pot folosi combinații de tipul:

  • Nume utilizator + parola
  • Număr telefon + parola
  • CUI/ Cod de facturare + parola

Butonul de autentificare MyAccount se găsește în partea de sus a site-ului, pe bara de meniu: click pe MyAccount și apoi pe butonul "Intră în cont". Se deschide o fereastra în care îți poți introduce credentialele, poți cere resetarea parolei sau poți alege să îți creezi un cont nou.

Atenție! Dacă folosești pop-up blocker în browser acesta trebuie dezactivat sau acceptată o excepție pentru ferestrele de tip pop-up pentru site-ul mobile.telekom.ro

Poți urmări acest tutorial despre autentificarea în contul MyAccount.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi