MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum pot transmite o reclamație sau un deranjament către Telekom?

Ai mai multe modalități de contact în vederea obținerii de informații și/sau înregistrării unei reclamații sau unui deranjament:

  • din MyAccount (utilizând un username personalizat cu serviciile tale Telekom), accesând MyRepair și urmând pașii de diagnoză care se aplică situației tale
  • telefonic, prin apel la 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 0766121234/021.404.1234 (tarif normal pentru apelurile din rețelele naționale) și +4021.404.1234 sau +40766.12.1234 (apel taxabil din afara României) și 1933 Serviciul Relații Clienți Business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele)
  • în scris:
    • prin formularul de contact
    • prin formularele puse la dispoziția clienților în magazinele Telekom și ale partenerilor săi. Vezi lista magazinelor și programul de funcționare.
    • prin poștă, către Telekom Romania Mobile Communications S.A., Serviciul de Relații cu Clienții, Echipa Reclamații, la adresa: B-dul Expoziției nr. 1C, Sector 1, București.

Programul de lucru al Serviciului de Relații cu Clienții pentru reclamații scrise este de luni până vineri, între orele 8:00 - 21:00.

Ce trebuie să conțină o reclamație?

Pentru a ne ajuta să răspundem reclamațiilor în cel mai scurt timp, te rugăm să incluzi în reclamația ta următoarele informații:

  • Datele de identificare ale titularului de contract / posesorului de cartelă preplătită:
    • pentru persoane fizice, servicii cu abonament: nume și prenume, adresa de domiciliu, număr de telefon Telekom / alt număr la care poți fi contactat, adresa de e-mail;
    • pentru persoane fizice, servicii preplătite: nume și prenume, serie cartelă SIM și număr de telefon Telekom, adresa de e-mail și adresa poștală;
    • pentru clienți business: denumire companie, nume persoană de contact, adresa sediului social, CIF, numărul de telefon Telekom / alt număr la care poți fi contactat, adresa de e-mail;
  • Data întocmirii reclamației;
  • Descrierea situației sesizate și informații pe care le consideri relevante în investigarea situației semnalate;
  • Documente (copie document de identitate, factură etc.);
  • Solicitarea ta în legătură cu situația sesizată;
  • Modalitatea dorită pentru primirea răspunsului la reclamația ta (telefonic sau în scris, prin poștă sau e-mail), cu menționarea în reclamație a numărului de telefon / adresei de corespondență poștală sau electronică la care dorești să fie comunicat răspunsul.

Termenul maxim pentru depunerea unei reclamații este de:

  • 15 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat;
  • 30 zile calendaristice de la data emiterii facturii pentru reclamațiile în legătură cu contravaloarea serviciilor evidențiată într-o factură lunară. La sfarsitul acestei perioade, suma facturata este considerată ca fiind în mod irevocabil acceptată la plată;
  • 30 zile calendaristice de la data producerii evenimentului reclamat, în cazul Serviciilor Preplătite.

Care este termenul de soluționare pentru reclamații?

Termenul de soluționare pentru reclamații este de 30 zile calendaristice de la data primirii / înregistrării. În cazul în care demersurile întreprinse pentru soluționare depășesc 30 de zile calendaristice, vei fi contactat de Serviciul de Relații cu Clienții, Echipa Reclamații cu maximum 2 zile lucrătoare înainte de expirarea termenului inițial, pentru a fi informat cu privire la prelungirea soluționării reclamației tale.

Cum aflu statusul unei reclamații?

Poți afla statusul reclamației tale astfel:

  • Pentru reclamații comerciale:
    • pentru persoane fizice: în aplicația mobilă MyAccount, secțiunea Asistență sau apelează 1234 (apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit) sau 0766121234 (tarif standard), după selectarea limbii, indentifică-te cu numărul tău de telefon, alege ramura 1 și apoi 2;
    • pentru clienți business: apelează 1933 (tarif standard).
  • Pentru reclamații tehnice:
    • pentru persoane fizice: în aplicația mobilă MyAccount, secțiunea Asistență sau MyAccount Web, secțiunea MyRepair sau apelează 1234 (apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit) sau 0766121234 (tarif standard);
    • pentru clienți business: în MyAccount Web, secțiunea MyRepair sau apelează 1933 (tarif standard).
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi