MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

De ce nu pot apela serviciul Relații cu Clienții?

Prin apel abuziv se înţelege un apel au prin care nu sunt solicitate informaţii ori nu sunt formulate reclamații cu privire la produsele şi serviciile Telekom. Este abuziv și apelul care conțin injurii, are caracter denigrator sau obscen.

Pentru a putea oferi clienţilor săi asistenţă promptă, eficientă şi de calitate la serviciul de Relaţii cu Clienţii Telekom îşi rezervă dreptul de a limita accesul gratuit la acest serviciu pentru clienţii care îl folosesc în mod abuziv. Astfel, dacă în interval de 30 de zile ai efectuat trei apeluri abuzive către Serviciul de Relaţii cu Clienţii, nu vei mai avea acces gratuit la acest serviciu pentru o perioadă de 30 de zile. În acest interval poţi apela numărul taxat 1616, număr disponibil numai clienților aflați pe teritoriul țării ce apelează de la un număr de telefon Telekom. Pentru clienții cu abonament apelul este tarifat cu 1.92 EUR (cu TVA inclus)/apel. Pentru clienții cu cartelă preplatită apelul este tarifat cu 1,6129 euro /apel. Tarifarea se face pe apel și nu în funcție de durata convorbirii.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi