Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
În MyAccount (versiune web sau aplicație mobilă), poți vizualiza facturile active pe contul tău. Pentru a putea avea acces la facturile tale, este necesar să îți personalizezi contul MyAccount cu numărul tău de telefon activ în rețeaua Telekom.
Accesează secțiunea "Factura mea" din meniul MyAccount, din partea stângă și selectează numărul facturii pentru care vrei să vezi detaliile despre factură. În aceasta secțiune, poți achita factura emisă, poți efectua o plată în avans, poți vizualiza și descărca ultimele 6 facturi emise pe numărul selectat.
Dacă vrei să accesezi detalierea convorbirilor accesează rubrica "Analiză apeluri" din secțiunea "Factura mea". Detalierea convorbirilor este disponibilă doar pentru perioadele deja facturate. În cazul în care vrei să vizualizezi detaliile din luna curentă, va fi necesar să aștepți emiterea facturii.
ÎnapoiTe-a ajutat acest răspuns?