MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum pot vizualiza factura online în MyAccount?

În MyAccount (versiune web sau aplicație mobilă), poți vizualiza facturile active pe contul tău. Pentru a putea avea acces la facturile tale, este necesar să îți personalizezi contul MyAccount cu numărul tău de telefon activ în rețeaua Telekom.

Accesează secțiunea "Factura mea" din meniul MyAccount, din partea stângă și selectează numărul facturii pentru care vrei să vezi detaliile despre factură. În aceasta secțiune, poți achita factura emisă, poți efectua o plată în avans, poți vizualiza și descărca ultimele 6 facturi emise pe numărul selectat.

Dacă vrei să accesezi detalierea convorbirilor accesează rubrica "Analiză apeluri" din secțiunea "Factura mea". Detalierea convorbirilor este disponibilă doar pentru perioadele deja facturate. În cazul în care vrei să vizualizezi detaliile din luna curentă, va fi necesar să aștepți emiterea facturii.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi