Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Ultima plată confirmată

Cum pot afla care este ultima plată confirmată?

Pentru a afla care este ultima plată confirmată și despre care există date în sistem, trebuie să apelezi 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 1933 Serviciul Relații Clienți Business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele), în meniul robotic, te rugăm să te identifici cu numărul de telefon pentru care dorești să efectuezi acțiunea și apoi, în meniul principal, selectează opțiunea "Pentru plăți, facturi sau Info Cost".

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi