Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Depășire limită credit

De ce mi se restricționează abonamentul pentru depășirea limitei de credit?

Orice abonat are o limită de credit care este stabilită în funcție de costurile suplimentare achitate. Aceasta se modifică pe parcursul derulării contractului în funcție de valoarea plăților efectuate de tine.

În momentul în care limita de credit este depășită, Telekom își rezervă dreptul de a-ți solicita să achiți o garanție sau să efectuezi o plată intermediară, înainte de emiterea facturii sau să plătești factura deja emisă înainte de data scadentei, după cum este cazul.

Până în momentul în care această garanție sau plată este efectuată, Telekom are dreptul să îți suspende accesul la serviciile sale, cu o notificare prin apel sau SMS.

După ce achiți, poți confirma plata în vederea reconectării:

  • Prin apel la: 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 1933 Serviciul Relații Clienți Business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele)
  • prin e-mail - dovada plății se poate trimite către departamentul Credit Control pe e-mail la adresa credit_control@telekom.ro.

Suma achitata de tine va fi scăzută din valoarea facturilor neachitate sau din următoarea factură în cazul în care nu ai nicio factură emisă și neachitată.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi