Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Orice abonat are o limită de credit care este stabilită în funcție de costurile suplimentare achitate. Aceasta se modifică pe parcursul derulării contractului în funcție de valoarea plăților efectuate de tine.
În momentul în care limita de credit este depășită, Telekom își rezervă dreptul de a-ți solicita să achiți o garanție sau să efectuezi o plată intermediară, înainte de emiterea facturii sau să plătești factura deja emisă înainte de data scadentei, după cum este cazul.
Până în momentul în care această garanție sau plată este efectuată, Telekom are dreptul să îți suspende accesul la serviciile sale, cu o notificare prin apel sau SMS.
După ce achiți, poți confirma plata în vederea reconectării:
Suma achitata de tine va fi scăzută din valoarea facturilor neachitate sau din următoarea factură în cazul în care nu ai nicio factură emisă și neachitată.
ÎnapoiTe-a ajutat acest răspuns?