MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum se poate returna garanția în situația în care titularul abonamentului a decedat?

În cazul decesului titularului de abonament garanția va fi returnată numai în baza unei cereri scrise, completată și semnată de unul din moștenitorii legali ai acestuia.

Dovada calității de moștenitor se face prin prezentarea următoarelor documente:

  • O procură/declarație notarială prin care moștenitorul/ moștenitorii sau un reprezentant legal al lor au/ are dreptul și pot/ poate solicita eventuale sume de bani ale persoanei care a decedat.
  • certificatul de moștenitor
  • certificatul de calitate de moștenitor

Documentele de la punctele 2 și 3 pot fi prezentate doar în situația în care există un singur moștenitor și acesta nu are o problema de confidentialitate în a pune aceste documente la dispozitia Telekom. În situația în care este o problema de confidentialitate i se solicita documentul de la punctul 1.

Situația 1. Situația în care este un singur moștenitor: La unul din documentele de la punctele 1 -3 se atașează copie după BI/CI (chiar dacă s-a modificat numele moștenitorului și nu mai este același ca în certificatul de moștenitor). Verificarea se va face după CNP care apare în ambele documente.

Situația 2. Situația în care exista mai mulți moștenitori: doar documentul de la punctul 1 plus copie după fiecare BI/CI ale fiecărui moștenitor sau copie BI/CI al celui care a fost desemnat ca reprezentant în documentul de la punctul 1.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi