Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Returnare garanție

Când mi se returnează garanția solicitată la activare sau pe parcursul derulării contractului și în ce condiții?

Garanțiile achitate de abonați (persoane fizice sau juridice) la momentul activarii și pe parcursul perioadei contractuale vor fi returnate acestora în următoarele condiții:

  • Pe parcursul derulării contractului, după o perioada de minimum 6 luni calculată de la data depunerii garanției, cu condiția ca abonatul să fi efectuat cu regularitate și fără întârzieri plățile datorate către Telekom (minimum ultimele 4 facturi anterioare datei la care se solicita returnarea sumei).
    Returnarea se va face în termen de:
    • 30 zile lucrătoare de la data la care Telekom a primit cererea abonatului în acest sens, dacă se solicită alocarea depozitului pe cont (pentru plata facturilor aferente numărului implicat sau ale unui alt număr);
    • 5 zile lucrătoare de la data la care Telekom a primit cererea abonatului în acest sens, dacă se dorește trasferarea depozitului către un cont prepaid, sub formă de credit (doar în limita sumei de 20 euro), cu mențiunea că acel credit transferat nu prelungeste perioada de valabilitate a contului prepaid;
    • 30 zile lucrătoare de la data la care Telekom a primit cererea abonatului în acest sens, dacă se solicită ridicarea depozitului/soldului creditor de la unul din magazinele Telekom;
    • 30 zile de la data la care Telekom a primit cererea abonatului în acest sens, dacă se solicită restituirea într-un cont bancar.
  • După încetarea Contractului, în termen de 30 de zile de la data la care Telekom a primit solicitarea abonatului în acest sens, cu condiția ca abonatul să nu aibă datorii față de Telekom. În cazul în care abonatul nu și-a achitat toate datoriile față de Telekom, acesta din urma va avea dreptul de a reține sumele restante din valoarea garanției depuse și va restitui doar diferenta ramasa după acoperirea debitelor restante.
  • Telekom are dreptul de a returna abonatului în mod automat garanția, oricand după o perioada de 6 luni de la depunerea acesteia, dacă Abonatul nu a solicitat restituirea până la acea data. Valoarea Garanției returnate se va regăsi pe următoarea factură.

Modalitățile de restituire a garanției/soldului creditor sunt următoarele:

  • Alocarea garanției/soldului creditor pentru plata facturilor aferente numărului de telefon mobil Telekom sau pe un alt cod de abonat
  • Ridicarea garanției/soldului creditor de la unul din magazinele Telekom (la momentul ridicării sumei este necesar să prezinti actul de identitate)
  • Transferul garanției/soldului creditor în cont Bancar, caz în care trebuie completat contul IBAN (24 de caractere ex: RO80 BTRL 0380 1201 M310 61XX), Banca, Sucursala sau Agenția unde este deschis contul, orașul și numele titularului de cont. În cazul în care titularul contului bancar este o alta persoana se va specifica pe cerere numele persoanei titulare de cont.
  • Transferul sumei corespunzătoare soldului creditor ca și credit pe cartela Telekom în limita sumei de 20 euro.

Returnarea soldului creditor în numerar se poate face doar în cadrul magazinelor Telekom.

Poți solicita restituirea garanției prin:

  • transmiterea unui formular tipizat de la orice magazin Telekom/ partener autorizat;
  • prin apel la 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 1933 Serviciul Relații Clienți Business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele);
  • prin e-mail la adresa credit@telekom.ro.

Nota. Dacă nu sunteți titularul contului, trebuie să prezentați acte doveditoare (procura, certificat moștenitor, copia ultimei chitanțe cu care s-a făcut plata).

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi