Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Dacă ai semnat un contract nou, ai prelungit un contract sau ai schimbat un plan tarifar, doar în prima factură după activarea serviciului va apărea prorata sau cota fractionara.
Aceasta reprezintă valoarea facturată a abonamentului cuprinsa între data de activare a serviciului și data de emitere a facturii, suma fiind cumulata în Abonamente și extraopțiuni, iar detaliile și perioadele facturate se regasesc în Analiza detaliată și Anexa la factură.
Totodata, la data emiterii facturii se face alocarea beneficiilor incluse (minute, sms-uri și trafic de internet) și odată cu alocarea lor, are loc și facturarea acestora, pentru luna în curs.
Astfel, suma totală de plată va include valoarea proratei și valoarea facturată pentru luna în curs.
De exemplu, la un contract nou, dacă ai activat serviciul pe 10 ianuarie, iar factura a fost emisă pe 19 ianuarie, în prima factură vei regăsi 2 linii pentru abonament: una pentru perioada 10—18 ianuarie și una pentru perioada lunara a abonamentului, 19 ianuarie – 18 februarie.
ÎnapoiTe-a ajutat acest răspuns?