MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Ce se întâmplă dacă nu achit facturile Telekom?

Dacă nu achiți facturile la timp (în termenul scadent menționat pe factură) numărul/ numerele tău/ tale de telefon va/ vor fi restricționat/e pentru neplată. În situația în care nu achiți debitele nici după restricționare, Telekom poate rezilia contractul de abonament pe motiv de neplată. Din acel moment nu vei mai avea acces la serviciile Telekom, nu vei mai putea să efectuezi apeluri, dar nici să primești, trimiti SMS etc.

În cazul în care contractul încetează înainte de expirarea perioadei inițiale va trebui să achiți și costurile de încetare contract.

Totodată pentru debitele neachitate Telekom va poate solicita plata unor penalități de întârziere în cuantum de 0.5% pentru fiecare zi de întârziere până la plata integrala a debitelor.
De asemenea, Telekom poate aplica aceeași măsură (de restricționare sau reziliere) pentru orice alte numere de telefon activate pe numele aceluiași abonat.
În cazul suspendării, pentru ca serviciile să fie reactivate va trebui să achiți toate sumele datorate către Telekom și neachitate la momentul solicitării de reactivare a serviciilor. Dacă serviciile au fost reziliate, acestea nu se mai pot reactiva.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi