MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Ce conține detalierea în cazul în care beneficiez de factură detaliată?

Factura poate fi transmisă către clienții noștri în două formate:

  • nedetaliată: se primește prima pagină (factura fiscală), împreună cu anexa facturii, conținând descrierea unităților gratuite și analiza costurilor;
  • detaliată: se primește prima pagină (factura fiscală), împreună cu anexa facturii, conținând descrierea unităților gratuite, analiza costurilor și, în plus, detalierea convorbirilor.

Factura detaliată va fi tarifată lunar cu 1 euro / lună fără TVA (1,19 euro cu TVA) pentru fiecare număr activat pentru care soliciți acest serviciu.

Factura detaliată este oferită gratuit în contul tău MyAccount (ultimele 6 facturi) și la cerere, prin apel la Serviciul de Relații cu Clienții.

Analiza convorbirilor va conține următoarele detalii:

  • data și ora inițierii evenimentului taxabil
  • durata (în cazul apelurilor)
  • numărul apelat
  • serviciul utilizat (convorbire, mesaj, GPRS)
  • cost

Aceasta detaliere conține doar numerele apelate / către care au fost trimise mesaje, nu și numerele de la care au fost primite apeluri sau mesaje.

Dacă dorești modificarea formatului în care primești factura, este necesar să apelezi Serviciul de Relații cu Clienții, în calitate de titular al contractului.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi