MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru amânarea plății facturii?

Pentru a beneficia de amânare la plată este necesar ca:

  • serviciile Telekom aferente codului de abonat pentru care soliciți amânarea de plată sa fie active;
  • pe codul de abonat pentru care soliciți amânarea plății să existe o singură factură emisă și neachitată;
  • sa nu se mai fi solicitat o alta amânare de plată în aceeași perioada de facturare;
  • vechimea în rețeaua Telekom aferentă numărului/numerelor de telefon corespunzătoare codului de abonat pentru care soliciți amânarea plății să fie de cel puțin 5 luni.

Cum pot solicita o amânare la plată?

Amânarea la plată poate fi solicitată prin:

  • în MyAccount, în secțiunea Plată factură > Amânare Plată, utilizând username-ul tău personalizat cu servicii Telekom;
  • IVR – cu apel la 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 1933 Serviciul Relații Clienți Business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele), în meniul robotic, te rugăm să te identifici cu numărul de telefon pentru care dorești să efectuezi acțiunea și apoi, în meniul principal, selectează opțiunea "Pentru plăți, facturi sau Info Cost".

În situațiile în care amânarea de plată a fost aprobată de către Telekom penalitățile în procent de 0.5% pentru fiecare zi de întârziere de la data scadentă vor fi calculate și pentru perioada înregistrată ca și amânare de plată.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi