MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Am introdus codul PIN1 de două ori greșit. Cum îl pot afla înainte de a-l bloca?

Informația referitoare la codul PIN1 al unui abonament sau unei cartele preplătite Telekom este confidențială și este evidențiată doar pe pachetul primit la achiziționarea numărului Telekom.

În cazul în care pachetul cartelei nu se mai află în posesia ta, îți putem furniza doar codul PUK. Este necesar ca mai întâi să introduci de 3 ori greșit codul PIN, după care ți se va solicita automat codul PUK.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi