Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Scrie numele destinației în care vrei să călătorești pentru a afla detalii despre roaming:
Apeluri locale în țara vizitată:
Apeluri către România:
Apeluri către țările din Grupa 0:
Apeluri către țările din Grupa 1:
Apeluri către alte destinații internaționale:
Apeluri către rețele Satelit:
Apeluri primite:
SMS-uri trimise către numere speciale:
SMS-uri trimise către țările din Grupa 0:
SMS-uri trimise către țările din Grupa 1:
SMS-uri trimise către alte destinații internaționale:
Tarif date
Pentru a beneficia de aceste tarife de roaming în țara selectată, poți alege acest abonament:
Bonus: Net Nelimitat la viteza 4G
Valabilitate: 28 zile
TVA inclus
După reîncărcare, activează această opțiune cu roaming din contul tău MyAccount sau prin SMS la numărul 123 cu textul R12. Apoi, activează bonusul Net Nelimitat din MyAccount sau prin SMS gratuit la 888.
Nume partener | Inițiere apel | Primite apel | SMS | Date |
---|
Cu serviciul de roaming poți comunica de pe numărul tău de abonat Telekom atunci când ești în străinătate. Poți să suni și să fii sunat, să trimiți și să primești SMS-uri sau să te conectezi la internet prin datele mobile.
Acest serviciu este activat automat la înregistrarea cartelei tale în rețeaua Telekom, dacă ai achiziționat și activat o ofertă care include acces la serviciul de roaming.
Dacă după 28 de zile de la activarea opțiunii cu roaming ai suficient credit pe cartelă pentru o reactivare, opțiunea se va reactiva automat.
Pentru a apela un număr de telefon din orice țară cu excepția celei vizitate, formează numărul de telefon în format internațional.
Lasă-ne numărul tău de telefon și te vom contacta în cel mai scurt timp.
Începând cu 11.03.2024, vei avea 3 tipuri de acces pentru serviciul de roaming, în funcție de nevoile tale:
La cartelă, accesul la serviciul roaming este activat automat atunci când ai activ planul tarifar cu roaming sau o opțiune cu roaming și sunt active implicit toate cele 3 tipuri de acces: Roaming Grupa 0, Roaming NON Grupa 0 și Roaming NON-TERRESTRIAL.
Atunci când ai activ planul tarifar cu roaming sau o opțiune cu roaming, poți dezactiva oricare dintre cele 3 tipuri de acces la roaming.
Poți modifica aceste setări atunci când ești în țară, astfel:
Poți modifica setările accesului în roaming atunci când ești în roaming:
Apelarea în Roaming a numerelor scurte de forma (*134#) depinde de posibilităţile tehnice ale operatorului partener în a cărui reţea te afli înregistrat. Pentru a afla ce operatori permit acest tip de apeluri, îţi recomandăm să apelezi Serviciul de Vânzări și Relaţii cu Clienţii.
Atunci când te afli în Roaming, ai 2 posibilităţi de a efectua o reîncărcare folosind un cod de reîncărcare:
Telekom oferă gratuit clienţilor săi informaţii legate de tarifele corespunzătoare ţărilor în care se află, împreună cu mesajul de întâmpinare, prin intermediul serviciului Bon Voyage SMS. Beneficiezi de acest serviciu odată cu activarea roamingului.
Pentru a ține costul în roaming sub control, se activează automat 2 praguri valorice consecutive pentru utilizarea serviciului de date în roaming pentru toți utilizatorii serviciilor preplatite Telekom.
Cele 2 praguri sunt disponibile în toate țările UE și non-UE, în care Telekom are acorduri de roaming active pentru serviciul de date.
Primul prag este setat la valoarea de 50€ credit, astfel:
Al doilea prag este setat la valoarea de 100€ credit, astfel:
Atunci când apelezi din țările care fac parte din Grupa 1 către România sau către altă țară din Grupa 1, taxarea se face la secundă, cu un interval inițial de taxare de 30 de secunde/apel.
Atunci când suni din și către țările din Grupele 2-6, taxarea se face la minut.
Atunci când ești sunat în țările din Grupa 1, taxarea se face la secundă, începând cu prima secundă. Pentru țările din celelalte grupe (Grupele 2-6), taxarea se face la minut.
Numerele +40 766 121 234 (relații cu clienții) și +40767.626.464 (informații suplimentare despre roaming și SMS pentru activare oferte cu roaming) sunt gratuite în roaming SEE, inclusiv pentru clienții non-rezidenți în România și pentru clienții cărora li se aplică suprataxa pentru utilizarea cartelei preponderent în roaming SEE/Grupa 0.
Dacă ești în roaming în spațiul Uniunii Europene (fie că ești rezident sau non-rezident în România, fie că ești suprataxat pentru permanent roaming), poți cere informații gratuit despre tarifele corespunzătoare țărilor în care călătorești, printr-un apel la numerele de telefon +4076.762.6464 sau +40766121234.
Dacă eşti în roaming în alte ţări decât cele ale Uniunii Europene, apelurile efectuate către numerele speciale +40767626464 sau +40766121234 vor fi taxate ca şi un apel către România, în conformitate cu tariful corespunzător zonei de roaming respective.
Dacă te afli pe teritoriul României în apropierea graniţelor cu oricare din ţările vecine - Ungaria, Ucraina, Moldova, Bulgaria sau Serbia - şi ai activ serviciul de roaming, este posibil să te conectezi accidental pe una dintre reţelele de telefonie ale ţării vecine. Acest lucru se întâmplă în cazul în care, pe telefonul tău mobil, selecţia de căutare a reţelei mobile este setată pe modul „Automat”. În aceste cazuri, pentru a evita taxarea conform tarifelor de roaming, îţi sugerăm ca selecţia reţelei pe telefonul tău mobil să fie setată pe modul „Manual”.
Totodată, îţi sugerăm ca, atunci când te afli în apropierea graniţei cu oricare din ţările vecine de mai sus, să verifici periodic afişajul telefonului tău pentru a te asigura că eşti localizat în continuare în reţeaua Telekom şi nu în roaming, în una dintre reţelele partenere ale Telekom.
De asemenea, atunci când călătoreşti în străinătate, te rugăm să verifici periodic că eşti localizat într-o reţea parteneră de roaming a Telekom din ţara pe care o vizitezi, pentru a evita trecerea accidentală în zonele de graniţă, într-o reţea dintr-o ţară vecină celei vizitate de tine, posibil cu tarife de roaming diferite faţă de reţelele din ţara vizitată.
Dacă ai activ planul tarifar cu roaming sau o opțiune cu roaming și te afli pe teritoriul României în apropierea granițelor cu o țară vecină și nu intenționezi să călătorești în afara României, ca atare nu ai nevoie de acces la serviciul roaming, poți dezactiva oricare dintre cele 3 tipuri de acces la roaming pentru a te asigura că nu te te conectezi accidental pe una dintre reţelele de telefonie ale ţării vecine.
Astfel, dacă te afli în apropierea granițelor cu Bulgaria sau Ungaria poți dezactiva Acces Roaming Grupa 0, iar dacă te afli în apropierea granițelor cu Moldova, Serbia sau Ucraina poți dezactiva Acces Roaming NON Grupa 0.
Totodată, în cazul în care călătorești într-o țară din Grupa 0 și vrei să te asiguri că nu te vei înregistra într-o rețea mobilă din afara Grupei 0 (când ești în apropierea granițelor cu o țară din afara Grupei 0), poți dezactiva Acces Roaming NON Grupa 0.
De asemenea, dacă vrei să te asiguri că nu vei utiliza roaming accidental prin înregistrarea într-o rețea non-terestră, poți dezactiva Acces Roaming NON-TERRESTRIAL înainte de a urca la bordul unui avion sau al unei nave.
Poți modifica aceste setări atunci când ești în țară:
Poți modifica setările accesului în roaming atunci când ești în roaming:
Să utilizezi rezonabil serviciul de Roaming înseamnă să folosești beneficiile incluse în ofertă mai mult în țara în care locuiești decât în străinătate.
Pentru a preveni utilizarea abuzivă sau anormală, Telekom poate monitoriza și verifica anumiți indicatori obiectivi pe o perioadă de 4 luni care să determine în ce măsură ai consumat preponderent roaming în Grupa 0 față de beneficiile naționale. Astfel, dacă în această perioadă ai petrecut mai mult timp în străinătate decât pe teritoriul țării în care locuiești, Telekom te poate contacta pentru a clarifica situația.
Vei avea la dispoziție 14 zile în care poți să modifici acest comportament sau să dovedești că ai folosit serviciul de roaming doar pentru călătorii ocazionale. Dacă în aceste 14 zile nu înregistrezi prezență preponderent în țara în care locuiești și nu folosești preponderent beneficiile naționale față de cele în roaming, se va aplica o suprataxă pentru „politica abuzivă” de utilizare a roamingului.
Această suprataxă nu se va aplica dacă ai prezentat dovezi de utilizare a serviciului de roaming doar pentru călătorii periodice în SEE. Este posibil să îți cerem dovezi privind reședința pe teritoriul României sau existența unor legături stabile în România, cum ar fi:
Poți demonstra că nu utilizezi abuziv serviciul de Roaming în SEE prin modificarea comportamentului de consum, astfel încât într-un interval de 14 zile să se înregistreze fie prezența preponderentă la nivel național, fie trafic național preponderent. Poți proceda astfel și ulterior începerii aplicării suprataxei, caz în care se încetează suprataxarea și va începe un nou interval de monitorizare de 4 luni.
O altă metodă este să ne trimiți anumite documente justificative. Dacă deții astfel de documente prin care poți demonstra șederea temporară în SEE și folosirea ocazională a serviciului roaming în SEE, le poți trimite pe adresa de e-mail permanent_roaming_TKRM@telekom.ro.
Documentele care pot să demonstreze că te afli temporar pe teritoriul statului în cauză (SEE) pot fi:
Odată cu aceste documente, trebuie să ne trimiți și o copie a cărții de identitate (CI), pe care să-ți exprimi acordul cu privire la furnizarea documentului, alături de data și semnătura ta.
Dacă nu dorești să trimiți o copie a CI, trebuie să menționezi în e-mail următoarele informații: nume, prenume, CNP, serie și număr CI.