Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
TV Samsung + Samsung S23 SE
iPhone 14
Motorola Edge 50 Pro
Samsung Galaxy Fit3
Căști wireless TWS Baseus Bowie MZ10
Intră în aplicație, răzuiește cardul și
poți câștiga un cadou în fiecare săptămână.
În plus, poți primi încă un premiu dacă faci una din
acțiunile de mai jos în aplicația mobilă MyAccount:
Îți administrezi serviciile Telekom simplu și rapid, de pe telefon sau laptop: reîncarci, verifici și plătești facturi, modifici abonamente.
Fie că reîncarci sau plătești o factură pentru tine sau cineva drag, rezolvi rapid și în deplină siguranță din contul tău MyAccount.
Funcția MyRepair te ajută să rezolvi deranjamente direct din aplicație sau să deschizi tichete pentru probleme tehnice avansate.
Am aflat despre “Premii în MyAccount” când am intrat să plătesc și am zis “Hai să încerc”. E o campanie foarte bună, având în vedere că am și câștigat. Sincer, cam tot timpul am câștigat, nu premii mari, dar am câștigat în fiecare săptămână aproape. Mi s-a părut foarte simplă răzuirea cardului. Aplicației MyAccount îi dau nota 10, nu am nimic de reproșat. Mi se pare foarte ușor de utilizat. Nu cred că ar fi nevoie de îmbunătățiri la ea, nu am găsit nimic să nu-mi placă. Punctul ei forte e că îmi vine factura tot timpul acolo, văd cât am de plată. Având în vedere că mai plec din țară și mai fac uneori și plăți suplimentare, mi-e foarte practic să verific tot timpul ce am consumat în plus. Nu i-am găsit niciun punct slab, e ok aplicația și am recomandat-o deja celor din familie care au Telekom. Ei nici nu știau că există așa ceva!
Despre “Premii în MyAccount” am aflat de pe aplicația Telekom. Ținând cont că am câștigat, am o părere foarte bună despre această campanie. Mi s-a părut foarte ușoară răzuirea cardului. Ca tip de campanii, le prefer pe cele cu premiu instant în aplicație. Pe o scară de la 1 la 10, aplicația MyAccount mi se pare de 10. Ca secțiuni, folosesc mai des “Plată factură”. Nu i-aș aduce îmbunătățiri - este foarte ușoară, foarte simplă, se poate folosi cu ușurință. Aș recomanda-o rudelor, prietenilor. Singura greutate întâmpinată în utilizarea MyAccount este că mi-a fost greu să iau legătura cu cineva care să mă asiste din aplicație. În rest nicio problemă!
În ceea ce privește campania “Premii în MyAccount”, am auzit de ea din aplicația mobilă. Mi se pare o idee foarte bună și aduce un plus companiei! Pe o scară de la 1 la 10, răzuirea cardului mi s-a părut ușoară, de 10.
Aplicația MyAccount mi se pare ușor de utilizat. Cred că este în regulă așa cum este! Punctul ei forte este posibilitatea de a vedea toate serviciile în timp real. Nu știu dacă ar avea un punct slab, sau dacă are, nu l-am găsit încă. Cu siguranță aș recomanda aplicația rudelor și prietenilor!
Despre campania “Premii în MyAccount” am aflat din aplicația mobilă Telekom. Am o părere foarte ok despre ea, este foarte bine primită. În ceea ce privește aplicația MyAccount, mi se pare ușor de utilizat, o folosesc de când dețin abonamente de la Telekom și mi se pare foarte ok, foarte practică. Nu am găsit ceva care să nu îmi placă sau să nu fie ok la ea. Punctul forte al aplicației sunt plățile foarte rapide și foarte ușor de manevrat, în a vedea detalii despre abonament, costuri. Este foarte ușor de utilizat. Sincer, nu i-am găsit vreun punct slab. Bineînțeles că aș recomanda-o rudelor și prietenilor! Ca greutăți pe care le-am întâmpinat în utilizarea aplicației - delogarea foarte frecventă. Dacă nu folosesc 4, 5, 6 zile aplicația, mă deconectează automat.
Am aflat despre campania “Premii în MyAccount” de pe aplicația MyAccount. E o idee inovativă, foarte bună. Eu prefer tipul de campanie “Câștig garantat”. Iar într-o viitoare campanie mi-ar plăcea să am posibilitatea de a alege premiul.
Mi se pare ușor de utilizat aplicația MyAccount. Nu i-aș aduce nicio îmbunătățire momentan. Punctul ei forte mi se pare plata facturii, fără deplasare la un sediu. Nu are niciun punct slab, din punctul meu de vedere. Aș recomanda-o rudelor și prietenilor!
Am aflat de pe aplicația MyAccount despre campania "Premii în MyAccount". Răzuirea cardului mi s-a părut foarte ușoară.
Aplicația MyAccount mi se pare foarte utilă, pentru că nu mai are sens să mă deplasez până la o unitate Telekom. Mi se pare foarte ușor de utilizat. Ca îmbunătățiri, nu i-aș aduce nimic, pentru că se mișcă foarte bine. Aplicația are mai multe puncte forte, mai ales în plătirea facturii online, pentru că nu mai pune omul pe drum. Nu am văzut până acum, de aproape 2 ani jumătate - 3, un punct slab în aplicație! Aș recomanda-o rudelor și prietenilor, toată familia mea are. Merge bine, pur și simplu!
Campania "Premii în MyAccount" se desfășoară în perioada 24 aprilie 2024 - 18 iunie 2024 și este valabilă pentru clienții persoane fizice.
Verifică regulamentul campaniei aici.
Da, o nouă săptămână, o nouă șansă de câștig.
Nu, fiecare premiu este individual și alocat persoanei asociate contului MyAccount.
Premiile se regăsesc în secțiunea “Premii în MyAccount” din aplicația mobilă MyAccount.