Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Cost:
Valabilitate:
Beneficii incluse | |||
---|---|---|---|
Trafic de date național | Nelimitat | ||
Minute și SMS-uri naționale | Nelimitat | ||
Minute internaționale | 300 |
Beneficii incluse | |||
---|---|---|---|
Trafic de date național | Nelimitat | ||
Minute și SMS-uri naționale | Nelimitat |
Beneficii incluse | |||
---|---|---|---|
Trafic de date național | Nelimitat | ||
Minute și SMS-uri naționale | Nelimitat | ||
Minute internaționale | 100 |
Beneficii incluse | |||
---|---|---|---|
Trafic de date național | Nelimitat | ||
Minute și SMS-uri naționale | Nelimitat | ||
Minute internaționale | 600 |
Beneficii incluse | |||
---|---|---|---|
Trafic de date național | Nelimitat | ||
Minute și SMS-uri în orice rețea națională | Nelimitat | ||
Minute internaționale | 100 |
Tarife Speciale | |||
---|---|---|---|
Minute naționale sau roaming Grupa 0 către Grupa 0 | 0,05€ credit/min | ||
SMS-uri naționale sau roaming Grupa 0 către Grupa 0 | 0,02€ credit/SMS | ||
Trafic de date național și în roaming Grupa 0 | 0,0015€ credit/MB |
Beneficii incluse | |||
---|---|---|---|
Minute și SMS-uri în rețea | Nelimitat | ||
Minute și SMS-uri naționale | 1000, din care 150 SMS-uri naționale/roaming Grupa 0 către Grupa 0 | ||
Minute internaționale | 200 | ||
Minute (efectuate sau primite) sau SMS-uri în roaming în Moldova, Turcia, Serbia, Elveția | 100 | ||
Trafic de date național și în roaming Grupa 0/SEE (fără Bonus Net Nelimitat activ) | 15GB, din care 1GB limită în roaming în Moldova, Turcia, Serbia, Elveția | ||
Trafic de date național și în roaming Grupa 0/SEE (cu Bonus Net Nelimitat activ) | 18,46GB, din care 1GB limită în roaming în Moldova, Turcia, Serbia, Elveția | ||
Trafic de date național bonus (activat prin SMS la 888) | Nelimitat |
Beneficii incluse | |||
---|---|---|---|
Minute și SMS-uri în roaming Moldova către România/Moldova | 50 | ||
Trafic de date mobile în roaming Moldova | 2 GB |
Beneficii incluse | |||
---|---|---|---|
Trafic de date mobile în roaming în Albania, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Muntenegru, Macedonia de Nord, Serbia sau Ucraina | 1 GB |
Plan tarifar național (fără acces la roaming) | |||
---|---|---|---|
Apel către număr național | 0,19€ credit/minut | ||
SMS național | 0,05€ credit/SMS | ||
MMS național | 0,14€ credit/MMS | ||
Trafic de date | 0,003€ credit/MB |
Plan tarifar cu roaming | |||
---|---|---|---|
Apel către număr național | 0,1€ credit/minut | ||
SMS național | 0,04€ credit/SMS | ||
MMS național | 0,14€ credit/MMS | ||
Trafic de date | 0,003€ credit/MB |
Opțiunea se poate re/activa de câte ori doreşti până la 30 iunie 2025, cu posibilitate de prelungire.
Promoțional, între 23.04.2024 - 30.06.2025, la orice tranzacție de reîncărcare de minimum 5€ credit, plătită cu cardul, în propriile canale digitale (în contul tău MyAccount, atât din aplicația mobilă, cât și din website-ul Telekom), se va acorda 1€ credit suplimentar.
Telekom își rezervă dreptul de a prelungi, modifica sau de a retrage oferta în orice moment, în situația în care consideră necesar sau în cazul în care intervin circumstanțe independente de voința sa.
Activarea opțiunii se poate face prin:
După activarea opțiunii, aceasta se reactivează automat peste 30 zile pentru 6€ credit, chiar dacă ești în perioada de grație. Dacă nu ai suficient credit în cont, reactivarea se amână până reîncarci și acumulezi minimum 6€ credit, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data dezactivarii. După dezactivarea opțiunii, reactivarea are loc în maximum 12 ore de la momentul reîncărcării sau poți reactiva mai repede opțiunea prin canalele menționate mai sus, dar nu mai târziu de 30 iunie 2025.
Dacă nu ai o opțiune activă pe o perioadă mai mare de 30 de zile, reîncărcarea nu va mai reactiva automat ultima opțiune pe care ai avut-o pe cont.
Dezactivarea opțiunii se poate face prin:
Dacă solicitarea de dezactivare se face în primele 24 de ore de la activarea opțiunii (înainte de a consuma vreun beneficiu din opțiune sau de a achiziționa alte produse cu extra beneficii care se adaugă la opțiune), dezactivarea se face pe loc și se va returna creditul aferent opțiunii dezactivate.
Dezactivarea automată se va aplica după expirarea perioadei de valabilitate de 30 de zile a opțiunii, dacă solicitarea nu se face în primele 24 de ore de la activarea opțiunii în cauză sau dacă au fost activate alte produse cu extra beneficii. Dezactivarea la cerere se va aplica cu 5 ore înaintea expirării valabilității opțiunii.
Poți verifica beneficiile disponibile din opțiune sau creditul existent pe cartelă prin următoarele metode:
Beneficiile se pot utiliza în perioada de valabilitate a contului și nu se reportează. Minutele/SMS-urile naţionale nu se consumă către rețeaua Telekom.
În cazul convorbirilor, taxarea se face la secundă după primul minut indivizibil.
Apelurile voce, mesajele scrise către numerele speciale asociate serviciilor cu valoare adăugată indiferent de tipul lor (exemplu: info servicii, jocuri, concursuri, informaţii despre starea vremii etc.) nu sunt incluse în această opţiune.
În cazul opțiunilor care includ beneficii nelimitate, se va considera drept utilizare abuzivă a serviciilor preplătite de către utilizator cazul în care traficul cumulat de voce/SMS în rețea sau către alte rețele, naționale sau internaționale, depășește 5000 de minute/SMS-uri pe lună cu un raport de minimum 3 la 1 pentru traficul de voce/SMS efectuat față de traficul de voce/SMS primit pe lună. Prin lună se înțelege un interval de 30 de zile calendaristice calculate de la data activării inițiale/reactivării beneficiilor opțiunii “Mobil Nelimitat”.
În cazul traficului de date, unitatea minimă de taxare a traficului inclus în opțiune este de 10 KB.
Descărcarea de conţinut sau accesarea portalelor şi/sau serviciilor premium vor fi tarifate suplimentar, conform preţurilor disponibile pentru serviciul web’n’walk. Unitatea minimă de taxare pentru traficul de date este de 10 KB (1 MB = 1024 KB).
Tarifele sunt exprimate în Euro. TVA se achită la achiziţionarea Cartelei Telekom sau a valorilor de reîncărcare.
Telekom are dreptul să suspende serviciile în cazul generării de trafic artificial sau a unui volum de trafic care nu putea fi realizat în condițiile unei utilizări normale a serviciilor și conform Condițiilor de utilizare a serviciilor preplătite.
Minutele internaţionale se consumă la efectuarea de apeluri de pe teritoriul României către reţele internaţionale de telefonie.
Minutele internaționale incluse în opțiune se consumă către reţelele fixe din Moldova și ţările Spațiului Economic European, reţelele fixe şi mobile din SUA, Canada şi Israel și rețele mobile din Franța, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie și Spania.
Excepție de la această regulă fac anumite prefixe care se regăsesc în tabelul de aici, după selectarea unei țări. Pentru numerele care încep cu aceste prefixe se va aplica tariful internațional aferent țării respective, deci nu vei folosi minutele incluse în opțiuni. Găsești tarifele internaționale aici.
Tarifele standard pentru apeluri/SMS-uri internaționale la Cartela Telekom:
Apeluri:
SMS-uri:
Telekom are dreptul să suspende serviciile în cazul generării de trafic artificial sau a unui volum de trafic care nu putea fi realizat în condițiile unei utilizări normale a serviciilor și conform Condițiilor de utilizare a serviciilor preplătite.
Telekom va prelucra datele tale cu caracter personal în principal pentru activarea și furnizarea serviciilor preplătite sau a serviciilor suplimentare conform contractului. Totodată, vrem să ai în vedere că după activarea Cartelei Telekom, utilizatorul va primi comunicări comerciale nesolicitate din partea Telekom prin orice mijloc de comunicare. În privința acestora, utilizatorul are dreptul de a se opune oricând și de a reveni ulterior la opțiunea de a primi astfel de comunicări, prin apel gratuit la 1234, meniul robotic, ramura 1/3/3 sau accesând MyAccount.
Manifestarea dreptului de opoziție cu privire la transmiterea de comunicări comerciale își va produce efectele în termen de maximum 30 de zile doar cu privire la contractul în baza căruia Telekom furnizează utilizatorului serviciile preplătite.
De asemenea, în funcție de solicitările tale, de interesele legitime ale Telekom sau de obligațiile legale ale acesteia, pot exista și alte scopuri de prelucrare a datelor cu caracter personal, după cum sunt detaliate în nota de informare.