Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Opțiunea Mobil Nelimitat 6

Cost:

6€ credit

Valabilitate:

30 zile

Beneficii incluse
Trafic de date național Nelimitat
Minute și SMS-uri naționale Nelimitat
Minute internaționale
din România către reţelele fixe din Moldova și ţările Spatiului Economic European, reţelele fixe şi mobile din SUA, Canada şi Israel și rețele mobile din Franța, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie și Spania
300

Bine de știut

Până la ce dată îmi pot activa această opțiune?

Opțiunea se poate re/activa de câte ori doreşti până la 30 iunie 2025, cu posibilitate de prelungire.

Promoțional, între 23.04.2024 - 30.06.2025, la orice tranzacție de reîncărcare de minimum 5€ credit, plătită cu cardul, în propriile canale digitale (în contul tău MyAccount, atât din aplicația mobilă, cât și din website-ul Telekom), se va acorda 1€ credit suplimentar.

Telekom își rezervă dreptul de a prelungi, modifica sau de a retrage oferta în orice moment, în situația în care consideră necesar sau în cazul în care intervin circumstanțe independente de voința sa.

Cum activez / reactivez opțiunea?

Activarea opțiunii se poate face prin:

  • Contul tău MyAccount
  • Apel gratuit la *100# sau 1234
  • SMS gratuit, cu text U6, la numărul 123

După activarea opțiunii, aceasta se reactivează automat peste 30 zile pentru 6€ credit, chiar dacă ești în perioada de grație. Dacă nu ai suficient credit în cont, reactivarea se amână până reîncarci și acumulezi minimum 6€ credit, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data dezactivarii. După dezactivarea opțiunii, reactivarea are loc în maximum 12 ore de la momentul reîncărcării sau poți reactiva mai repede opțiunea prin canalele menționate mai sus, dar nu mai târziu de 30 iunie 2025.

Dacă nu ai o opțiune activă pe o perioadă mai mare de 30 de zile, reîncărcarea nu va mai reactiva automat ultima opțiune pe care ai avut-o pe cont.

Cum dezactivez opțiunea?

Dezactivarea opțiunii se poate face prin:

  • Contul tău MyAccount
  • Apel gratuit la 1234 Servicul Vânzări şi Relaţii cu Clienții
  • SMS la 123 cu textul D
  • Dezactivarea se va aplica după expirarea perioadei de valabilitate de 30 zile a opţiunii.

Dacă solicitarea de dezactivare se face în primele 24 de ore de la activarea opțiunii (înainte de a consuma vreun beneficiu din opțiune sau de a achiziționa alte produse cu extra beneficii care se adaugă la opțiune), dezactivarea se face pe loc și se va returna creditul aferent opțiunii dezactivate.

Dezactivarea automată se va aplica după expirarea perioadei de valabilitate de 30 de zile a opțiunii, dacă solicitarea nu se face în primele 24 de ore de la activarea opțiunii în cauză sau dacă au fost activate alte produse cu extra beneficii. Dezactivarea la cerere se va aplica cu 5 ore înaintea expirării valabilității opțiunii.

Cum verific cât credit am sau câte beneficii mai am disponibile?

Poți verifica beneficiile disponibile din opțiune sau creditul existent pe cartelă prin următoarele metode:

  • În contul tău MyAccount, atât din aplicația mobilă, cât și de pe website
  • *134#, *100# sau 1234 pentru creditul disponibil şi perioada de valabilitate
  • *123*1# pentru numărul de minute naţionale şi fix internaţionale/SMS-uri naţionale disponibile din opţiune
  • *123*2# pentru traficul de date rămas disponibil din opţiune
  • *123*3# pentru numărul de minute internaționale către mobil rămas disponibil din opțiune/opțiunea More International Mobile adăugată peste opţiunea ta
Ce trebuie să știu despre opțiune?

Beneficiile se pot utiliza în perioada de valabilitate a contului și nu se reportează. Minutele/SMS-urile naţionale nu se consumă către rețeaua Telekom.

În cazul convorbirilor, taxarea se face la secundă după primul minut indivizibil.

Apelurile voce, mesajele scrise către numerele speciale asociate serviciilor cu valoare adăugată indiferent de tipul lor (exemplu: info servicii, jocuri, concursuri, informaţii despre starea vremii etc.) nu sunt incluse în această opţiune.

În cazul opțiunilor care includ beneficii nelimitate, se va considera drept utilizare abuzivă a serviciilor preplătite de către utilizator cazul în care traficul cumulat de voce/SMS în rețea sau către alte rețele, naționale sau internaționale, depășește 5000 de minute/SMS-uri pe lună cu un raport de minimum 3 la 1 pentru traficul de voce/SMS efectuat față de traficul de voce/SMS primit pe lună. Prin lună se înțelege un interval de 30 de zile calendaristice calculate de la data activării inițiale/reactivării beneficiilor opțiunii “Mobil Nelimitat”.

În cazul traficului de date, unitatea minimă de taxare a traficului inclus în opțiune este de 10 KB.

Descărcarea de conţinut sau accesarea portalelor şi/sau serviciilor premium vor fi tarifate suplimentar, conform preţurilor disponibile pentru serviciul web’n’walk. Unitatea minimă de taxare pentru traficul de date este de 10 KB (1 MB = 1024 KB).

Tarifele sunt exprimate în Euro. TVA se achită la achiziţionarea Cartelei Telekom sau a valorilor de reîncărcare.

Telekom are dreptul să suspende serviciile în cazul generării de trafic artificial sau a unui volum de trafic care nu putea fi realizat în condițiile unei utilizări normale a serviciilor și conform Condițiilor de utilizare a serviciilor preplătite.

Ce trebuie să știu despre beneficiile din opțiune (minute, SMS și trafic de date)?

Minutele internaţionale se consumă la efectuarea de apeluri de pe teritoriul României către reţele internaţionale de telefonie.

Minutele internaționale incluse în opțiune se consumă către reţelele fixe din Moldova și ţările Spațiului Economic European, reţelele fixe şi mobile din SUA, Canada şi Israel și rețele mobile din Franța, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie și Spania.

Excepție de la această regulă fac anumite prefixe care se regăsesc în tabelul de aici, după selectarea unei țări. Pentru numerele care încep cu aceste prefixe se va aplica tariful internațional aferent țării respective, deci nu vei folosi minutele incluse în opțiuni. Găsești tarifele internaționale aici.

Tarifele standard pentru apeluri/SMS-uri internaționale la Cartela Telekom:

Apeluri:

  • Zona 0: SEE + Moldova: 0,19€/min
  • Zona 1: Albania, Serbia, Muntenegru, FYROM: 0,50€/min
  • Zona 2: Restul Europei: 0ș62€/min
  • Zona 3: SUA, Canada, Israel: 0,62€/min
  • Zona 4: Alte ţări: 0,92€/min
  • Zona 5: Sateliţi: 3,50€/min

SMS-uri:

  • SMS către Zona 0 (SEE + Moldova): 0,06€/SMS
  • SMS către destinaţii internaţionale: 0,15€/SMS
*Tarifele sunt exprimate în Euro fără TVA. TVA-ul se achită la achiziţionarea Cartelei Telekom sau a valorilor de reîncărcare.

Traficul de date poate fi folosit pentru a naviga pe internet, atât de pe telefon, cât şi de pe desktop sau laptop, folosind telefonul ca modem.

Pentru a folosi traficul de internet inclus în opţiune, după activarea acesteia, trimite un SMS fără text la 6381 şi primești setările necesare pentru configurarea telefonului tău. Dacă este solicitat un cod PIN, introdu 1234.

Traficul național de date din opțiune nu este tarifat pentru utilizatorii al căror APN este broadband. Promoția NU se aplică pentru alte servicii de date cu alte APN-uri (internet, blackberry, web’n’walk etc). Traficul de date se consumă la viteză 4G/5G dacă ai setări de date broadband pe telefon și întrunești condiţiile de acces 4G (SIM 4G, telefon compatibil 4G/5G și te afli în aria de acoperire 4G/5G).

În funcție de specificațiile telefonului utilizat, viteza maximă estimată de transfer a datelor este:

  • În aria de acoperire EDGE în tehnologia 2G - viteza de descărcare (download) 200kbps, iar viteza de încărcare (upload): 100 kbps
  • În aria de acoperire LTE+ sau 4G+ în tehnologia 4G - viteza de descărcare (download): 150Mbps, iar viteza de încărcare (upload): 50 Mbps
  • În aria de acoperire 5G în tehnologia 5G - viteza de descărcare (download): 250 Mbps, iar viteza de încărcare (upload): 50 Mbps

Telekom are dreptul să suspende serviciile în cazul generării de trafic artificial sau a unui volum de trafic care nu putea fi realizat în condițiile unei utilizări normale a serviciilor și conform Condițiilor de utilizare a serviciilor preplătite.

Ce trebuie să știu despre prelucrarea datelor personale?

Telekom va prelucra datele tale cu caracter personal în principal pentru activarea și furnizarea serviciilor preplătite sau a serviciilor suplimentare conform contractului. Totodată, vrem să ai în vedere că după activarea Cartelei Telekom, utilizatorul va primi comunicări comerciale nesolicitate din partea Telekom prin orice mijloc de comunicare. În privința acestora, utilizatorul are dreptul de a se opune oricând și de a reveni ulterior la opțiunea de a primi astfel de comunicări, prin apel gratuit la 1234, meniul robotic, ramura 1/3/3 sau accesând MyAccount.

Manifestarea dreptului de opoziție cu privire la transmiterea de comunicări comerciale își va produce efectele în termen de maximum 30 de zile doar cu privire la contractul în baza căruia Telekom furnizează utilizatorului serviciile preplătite.

De asemenea, în funcție de solicitările tale, de interesele legitime ale Telekom sau de obligațiile legale ale acesteia, pot exista și alte scopuri de prelucrare a datelor cu caracter personal, după cum sunt detaliate în nota de informare.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi