Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Indiferent de metoda aleasă, vom trimite un SMS de confirmare pe ambele numere de telefon – pe cel de abonament, de pe care s-a făcut reîncărcarea și pe cel de cartelă, care a fost reîncărcat.
Pentru început, introdu parola asociată abonamentului tău mobil. De obicei, parola este formată din
ultimele 6 cifre ale CNP-ului tău (Codul Numeric Personal), dacă nu ai solicitat până atunci modificarea parolei.
După finalizarea
tranzacției, vei primi confirmarea reîncărcării prin SMS, pe numărul tău de abonament.
Prima dată, alege opțiunea „Reîncarcă” din meniul afișat. Apoi, introdu parola asociată abonamentului
tău mobil.
De obicei, parola este formată din ultimele 6 cifre ale CNP-ului tău (Codul Numeric
Personal), dacă nu ai solicitat până atunci modificarea parolei.
Direct de pe numărul tău de abonament, formezi și apelezi numărul mai sus menționat.
De
exemplu, dacă vrei să reîncarci numărul de telefon 07xxxxxxxx cu suma de 5€, formează direct
*444*5*07xxxxxxxx# și apelează.
Intră în cont și vei găsi opțiunea de „Reîncărcare cartelă” în meniu. Introdu numărul de telefon și valoarea cu care vrei să-l reîncarci, apoi alege metoda de plată.
Poți plăti cu cardul, pe loc, sau poți alege ca în fiecare lună să reîncarci automat cartela, cu suma specificată, și să regăsești acea sumă pe factura ta de abonament mobil.
Mergi la secțiunea „Cartelă” din meniul site-ului nostru și alege opțiunea „Reîncarcă aici”. Te vom redirecționa automat către pagina de reîncărcare online, unde vei introduce numărul de telefon pe care dorești să-l reîncarci și valoarea creditului în euro.
Apoi, completează datele de facturare, urmate de datele cardului. Dacă ești client business, va fi necesar să completezi câteva date de facturare suplimentare.
Parola inițială asociată abonamentului tău, numită și parolă SelfCare, este formată din ultimele 6 cifre ale CNP-ului (Codul Numeric Personal).
Dacă vrei să schimbi această parolă, ai 2 variante:
apelezi 1234 și urmezi instrucțiunile
apelezi numărul rapid *444*parola_veche*parola_nouă*parola_nouă#
Pentru a reîncărca o cartelă Telekom de pe abonamentul tău business, este necesar ca parola SelfCare să fie deja activă. Poți solicita mai multe informații despre parola ta SelfCare prin apel la 1933, Serviciul Relații Clienți Business.
Pentru a schimba parola SelfCare inițială, tot ce trebuie să faci este să:
apelezi numărul rapid *444*parola_veche*parola_nouă*parola_nouă#
Serviciul de reîncărcare cartelă de pe abonament este gratuit pentru toți clienții Telekom, atât persoane fizice, cât și clienți business.
Vei plăti doar valoarea creditului cu care vrei să reîncarci, la care se adaugă TVA-ul. Suma respectivă se va regăsi inclusă în următoarea factură care ți se va emite.
Valoarea minimă de reîncărcare este de 1€, iar valoarea maximă este de 20€. Astfel, poți reîncărca o cartelă prepaid cu orice valoare întreagă cuprinsă între acestea două. Trebuie să știi că valoarea maximă de reîncărcare diferă și depinde de:
Fiecare abonat Telekom poate realiza cel mult 10 reîncărcări într-o perioadă de facturare.
Vezi mai jos valorile disponibile pentru reîncărcare, bonusurile aferente, perioada de valabilitate și perioada de grație pentru fiecare în parte:
Valoarea creditului ce poate fi transferat de către abonat (fără TVA)* | Bonusul la reîncărcare primit de utilizatorul cartelei Telekom (EUR) | Valabilitatea creditului (perioada activă a creditului reîncărcat) | Perioada de grație a creditului reîncărcat |
---|---|---|---|
1€ | 50 min + 50 SMS în rețeaua Telekom + 500 MB | 31 zile | 120 zile |
2€ | 50 min + 50 SMS în rețeaua Telekom + 500 MB | 31 zile | 180 zile |
3€ | 50 min + 50 SMS în rețeaua Telekom + 500 MB | 31 zile | 180 zile |
4€ | 50 minute + 50 SMS în rețeaua Telekom + 500 MB | 60 zile | 180 zile |
5€ - 10€ | 50 minute + 50 SMS în rețeaua Telekom + 500 MB | 120 zile | 270 zile |
20€ | 50 minute + 50 SMS în rețeaua Telekom + 500 MB | 210 zile | 180 zile |
După ce reîncărcarea se efectuează cu succes, vom trimite un SMS de confirmare pe ambele numere de telefon - atât pe numărul abonatului Telekom care efectuează reîncărcarea de pe abonament, cât și pe numărul de cartelă, beneficiarul reîncărcării.
Beneficiarul cartelei Telekom care a fost reîncărcată de pe abonament va primi, prin intermediul acestui serviciu, creditul egal cu valoarea reîncărcată, dar și bonusul aferent valorii respective.
Există 2 situații în care nu se poate realiza reîncărcarea:
Pentru a realiza cu succes reîncărcarea unei cartele Telekom, este nevoie ca atât abonatul Telekom, cât și utilizatorul cartelei prepaid să aibă numere de telefon active.
Dacă numerele de telefon sunt suspendate, atunci procesul va fi restricționat.
Dacă reîncărcarea nu a fost posibilă din unul din motivele enumerate mai sus, atunci abonatul Telekom va primi un SMS de notificare.
Poți activa gratuit serviciul de reîncărcare cartelă de pe abonament în mod automat, în fiecare lună.
Dacă ești client persoană fizică, pentru activarea serviciului apelează 1234. Va fi nevoie să spui parola asociată abonamentului tău. Dacă nu ai schimbat-o, aceasta este formată din ultimele 6 cifre din CNP.
Dacă ești client business, apelează 1933 pentru activarea serviciului.
Poți solicita dezactivarea serviciului prin apel la 1234 dacă ești client persoană fizică sau la 1933 dacă ești client business.