MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum pot reseta parola pentru MyAccount?

Pentru resetarea parolei trebuie să ai acces la adresa de e-mail asociată contului și să urmezi pașii de mai jos:

  • Apasă butonul MyAccount din partea de sus a site-ului site-ului și apoi butonul "Intră în cont" din meniul care se deschide. Această acțiune va deschide o fereastră pop-up.
  • În partea din dreapta, sub formularul de autentificare, vei găsi un link "Am uitat parola". Pagina de resetare se va deschide în aceeași fereastră pop-up.
  • Introdu adresa de e-mail asociată contului în câmpul "Adresă e-mail"
  • Trebuie să accesezi în maximum 30 de minute adresa de e-mail și să apeși pe linkul trimis pe mail. Atenție! Aceste mailuri pot ajunge în Junk/ Bulk/ Spam. Dacă nu accesezi în 30 de minute linkul trimis pe mail, trebuie să reiei procesul de resetare.
  • Linkul de resetare va deschide o pagină de Schimbare parolă. Aici trebuie să introduci de 2 ori parola, luând în considerare în setarea noii parole următoarele reguli: minimum 8 caractere, cel puțin o literă, cel puțin o cifră și cel puțin un caracter special.
  • După resetarea parolei cu succes, o poți folosi alături de adresa de e-mail pentru a te loga în contul MyAccount.

Pentru a reseta parola din aplicația mobilă MyAccount, urmărește acest tutorial.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi