MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum contactez Serviciul de Relații cu Clienții Telekom?

Ai mai multe opțiuni să iei legătura cu reprezentanții noștri:

  • Formular de contact: https://telekomromobile.custhelp.com/app/ask;
  • E-mail: persoane fizice info_TKRM@telekom.ro, clienți business: clientiB2B@telekom.ro;
  • Telefonic:
    • Serviciul Relații Clienți persoane fizice: 1234 (apel gratuit din rețeaua Telekom), 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif standard din alte rețele), accesibil 24/7. În plus, ai acces la un meniu robotic* personalizat în funcție de produsele active pe contul tău, unde te poți identifica și poți rezolva rapid solicitarea ta;
    • Serviciul Relații Clienți și Vânzări clienți business: 1933 (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarif standard din alte rețele). În plus, ai acces la un meniu robotic* personalizat în funcție de produsele active pe contul tău, unde te poți identifica și poți rezolva rapid solicitarea ta;
    • Serviciul Comenzi online persoane fizice: 1944 (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarif standard din alte rețele);
    • Serviciul Vânzări și Relații cu Clienții Premium: 1616 (tarifat cu 1.92 EURO TVA inclus/apel; tarifarea se face pe apel, nu în funcție de durata convorbirii), disponibil clienților aflați pe teritoriul țării ce apelează de la un număr Telekom și oferă prioritate pentru a intra în legătură cu un consultant Telekom;
    • Asistență pentru tarifele de Roaming: 076ROAMING/0767626464 (apel gratuit dintr-o țară membră UE, de la numărul Telekom). Acest număr este disponibil clienților (Postpaid și Prepaid Roaming Plus) ce se află deja în Roaming și doresc să afle informații despre tarifele practicate.

*Detalii despre meniul robotic, apel la 1234 (021.404.1234 și 0766.12.1234) sau 1933:

  • Confirmi că dorești informații pentru numărul de la care suni sau alegi să te identifici cu un alt număr de telefon Telekom
  • Selectează din meniul principal zona de interes pentru tine:
    • tasta 1: pentru informații despre serviciile tale sau oferte noi, prelungirea contractului sau modificarea abonamentului tău ori pentru PUK, alte servicii (roaming, internațional sau blocare cartela SIM);
    • tasta 2: pentru plăți (confirmare sau amanare de plata), facturi (informații legate de ultima factură emisă și copie factura) sau Info Cost (care-ți permite să afli beneficii cum ar fi SMS-uri, minute sau trafic de internet disponibil și costurile adiționale până se emite factura)
    • tasta 3: pentru asistență tehnică sau deranjamente telefonie și internet;
    • tasta 4: pentru reîncărcarea unei cartele preplătite.
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi